Godmorgon!?!?





*beeeep*......*beeeeep*poet
...-Hej gumman!
-Tjena snygging, du
hade ringt mig
igår?
-Ja, jag viille
bara kolla vart du var

-aha ok:P..
-..... så... vart är du?
-Ja, vartfan är jag?... ehm, Jacob!!
Vart är jag?poet
-Typ Nacka tror jag
-VA!? Är vi i nacka??
-Vänta, jag ska fråga. MATHIAS!!
-*mummel, mutter,buff*
-Vad är dethär för område?












-eh.. ja, vart fan bor jag?.. Finntorp, nacka!

-VA!? Ok Tessie, jag är i nacka
-Vad fan gör du i Nacka?
-Det ska vi prata om senare

-Va?poet
- Det ska vi prata om senare. När färre hör
-AAAAAH, Ja eller nej frågor?
-MMmmm
-Är du ensam?poet
-Ne. Tre galna poeter.
-Killar?

-Två
-Kul kväll?

poet-Yesss
-Du ringer mig. Eller jag ringer dig när jag kommer hem
-Gör så. Älskar dig
-puss
*klick*







poet

















Fakta:

Igår var jag på poetträff. Vid 00.00 blev vi utkickade därifrån, resten är en lång historia... Bilderna i det här inlägget är för en gångs skull inte mina utan ett visst smultron har plåtat. Tack, jag stjäl dom med gott samvete *ler*













"Det är bara läskigt INNAN man går upp på scen.
När det väl är dags då... ja, då dör man"

"Underhållning är ett annat ord för push-up"

"Tomtenissar trippar doink, doink, doink"

"...Du är fin du"

Kommentarer
Postat av: Eugenia

Åherre...
Vill jag ens veta?

Postat av: cicci

Troligen inte

2006-12-04 @ 11:03:17
Postat av: Eugenia

HAHA! "Underhållning är ett annat ord för push-up."!!!!???? Fan vad bra ;D

2006-12-04 @ 13:02:29
URL: http://eugenia.blogg.se
Postat av: smultris

ohhhhhhhhhh mina foton... och min pojkvän....:)

2006-12-14 @ 23:38:33
URL: http://www.smultris.filosoferar.se
Postat av: Cathy

å trippa doink :-)))) pöss påre gounge!

2006-12-23 @ 08:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback