.

image272

Ja, det är säkert bara jag som gör sånt här men det är väl skitsamma. Lite kul att se hur det går:
Sätt på din playlist och aktivera shuffle
För varje fråga trycker du fram en låt och ser vilken titel det blir. Skriv titeln som svaret på din fråga hur konstigt det än blir. Kan bli väldigt roligt om man inte fuskar.
ok... jag har 269 låtar i listan, det är bara att köra.

1. Vad var din första tanke när du vaknade i morse?
Who wants to live forever? Sån är jag. Optimist ut i morgonkalufsen

2. Vad tror du dina vänner tycker om dig?
Somewhere over the rainbow Knarkare?

3. Vad tror du din familj tycker om dig?
On the precipice of defeat Åh... bussigt

4. Hur skulle du beskriva dig själv?
Balladen om lilla Elsa Tagen av Näcken?

5. Vilken låt borde spelas på din begravning?
Mr. funny guy Varför inte? Den är dessutom himla fin

6. Vilken låt spelades på ditt dop?
Cecilia, I love you AAAW! Den Laus gjorde till mig för några dar sen

7. Hur kommer ditt kärleksliv bli?
Hoppas glöden finns där Ja det gör jag verkligen!

8. Hur går det med din karriär?
För kärlekens skull Så illa tvungen?

9. Vilka förhoppningar har folk för dig?
Bed of roses "Livet är som en dans på rosor. Snårigt och slingrigt med törn överallt"?

10. När trivs du som bäst?
Attention! ooooch det var dagens sanning

11. Hur känner du dig just nu?
The means ?

12. Vad händer för dig imorgon?
Det våras för Jehovas Ja jävlar!

13. Hur blir år 2008?
Längst fram i taxin hmm...

14. Vad gör dig lycklig?
Aeroplane Eller dit de leder iallafall

15. Vad gör dig ledsen?
Hej hå och en flaska med rom Why is the rom always gone? *snyft*

16. Vad gör dig arg?
Sexy thing Oh yeah;)

17. Vad är det sista du ser innan du dör?
Halvtimme i himmelen För att bli lite suktad innan jag får ta expresståget till Satan?

18. Vad säger du till/om den synen?
Push it Hahahah, ganska likt mig fan

19. Vilken låt har haft störst inverkan på ditt liv?
Here I am .. kan mycket väl stämma

20. Ditt motto:
I am summertime Ok visst, jag ska inte klaga:P

Kommentarer
Postat av: Ciccis bror

1. Vad var din första tanke när du vaknade i morse?
I'll never be afraid again
2. Vad tror du dina vänner tycker om dig?
längst fram i taxin
3. Vad tror du din familj tycker om dig?
rodeo clown
4. Hur skulle du beskriva dig själv?
What a waster
5. Vilken låt borde spelas på din begravning?
A man must dance
6. Vilken låt spelades på ditt dop?
Work it
7. Hur kommer ditt kärleksliv bli?
Thousand miles
8. Hur går det med din karriär?
The cracks of my broken hart
9. Vilka förhoppningar har folk för dig?
Balladen om lilla Elsa......VA?
10. När trivs du som bäst?
One step closer
11. Hur känner du dig just nu?
Vargaflicka
12. Vad händer för dig imorgon?
Jealous guy
13. Hur blir år 2008?
to & fro......WTF!
14. Vad gör dig lycklig?
Dance with the devil
15. Vad gör dig ledsen?
you're the reason I'm leaving
16. Vad gör dig arg?
Shake that ass bitch
17. Vad är det sista du ser innan du dör?
Everytime we touch
18. Vad säger du till/om den synen?
Halvtimme i himmelen
19. Vilken låt har haft störst inverkan på ditt liv?
I only wanna be with you
20. Ditt motto:
Flickan och kråkan

2007-08-29 @ 23:16:37
Postat av: smultris

hmmm, kunde inte passa bättre in:)

Postat av: Mr Oh Really!?

Ne.. jag gjorde oxå för ett tag sen *flina*
Kul men tidsödande.
Nu ska jag hoppa ner på "byn" å bli hårfager.
puss

2007-08-30 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback