Buäääääääää

image277Ok, det är något allvarligt fel på mig. Jag grinar alltid till film.
Senast jag, Tina och Hanna var ute på Skarpö så råkade vi zappa förbi Westside story och sen låg jag med näsdukar runt mig resten av kvällen

Jag såg på Bambi 2 med min 7åriga syster och i slutet så fick hon trösta mig och nu när jag kollade egenom klippen jag la ut och döbölade de 5 sista (jag är inte den fräschaste då kan jag meddela.) .
Hon kan gå i terapi! *2 klapp i armvecket* knaaaaaarkare!
/Jonas Gardell


Jag känner alldeles för få bögar..



Igår var jag ute och träffade Popeno
Idag var jag ute och träffade Hanna. Jag pratade om någon pojke och hon sa
"Ursäkta att jag frågar men vem av dina är det?".
Sen kunde jag knappt berätta något alls från medeltidsveckan utan att hon hostade *player*

YAAA YAAA. Jag säger som Popeno, den räven, NEJ jag är ingen player. Jag är en relationsateist!

Pytt och natt på er.



Parantes:
Det regnar nu... och är natt. Kan ni gissa
hur mycket jag trivs? Det är nästan så att
man gör lite te bara för sakens skull, trots
att man är trött och borde slagga.. mmm..
jag ska brottas lite med min frutansvärt svaga
karaktär så får ni veta hur det gick imorrn.
Tjipp




Fan hurrni, det blir en parantes till:

Måste bara påpeka hur totalmisslyckad jag är
på skadefronten.Jag har spenderat många dagar
på sjukhus i mitt liv och har levt allt annat än försiktigt.
Hoppat fallskärm, klättrat i berg, badat i fontäner med
packade italienare, skurit av mig pekfingret (inte med flit)
hoppat från tak, brutit mig in på stängda områden:
You name it.


Resultatet är 3 ärr

1 sitter på kinden.. grop... från en vattkoppa
2 sitter på handleden... bitmärke... från en poet
3 sitter på tummen... skärsår... från en osthyvel

Kan det bli mer misslyckat?
Svar: Nej

NU ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är inte ensam att böla till filmer, jag hulkar till var och varannan jag ser! Men tänk vad härligt det är att gråta ibland va? :D
Nu drar jag till Köping och partar med mister Dan Viktor. Vi ses på kören babe!

2007-08-17 @ 14:03:06
Postat av: Cicci

Nejmen tjena gumman, hittade du hit? Tänk på att du har Carl när du träffar Mr. D-V! Eller det behöver jag inte säga till
dig, du om någon har ju peil;)
När börjar kören igen?
Och var?
Puss

2007-08-17 @ 22:35:49
Postat av: Emma

HAHA det är klart att jag tänker på det ;) du behöver inte oroa dig!
Har en massa roligheter att berätta för dig sen när vi ses, mjeh.
Tror kören börjar 27e, men jag har ingen aning om vart..men det löser sig nog :)

2007-08-19 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback