Så trött!

Puuuuh.. det här med Lea tar verkligen knäcken på mig, men det går väl över precis som allt annat
Tack till Pelle, Jenny, Gunnar, Hanna och Tessie
Änglar har jag gott om...

Sötros tycker jag är dålig på att uppdatera
Just nu är jag så trött så att jag nästan är i koma. Det har varit en psykist påfrestande dag och inatt sov jag nästan ingenting pga A: Jag skedade med en pratglad charmknutte ifrån Västerås B: Det var en dubbelsäng och vi var 4... varav hälften varken kunde ligga still eller låta blir varandra. Det var faktiskt inte jag som var en av dom. Jag ville bara soooovaaaa

eeeh... koma
kooooooma

men om jag skärper mig så kan jag säga så mycket som att:
Imorrn ska jag gå till banken, sortera ut gamla kläder, (köpa nya kläder?,) gå till U.M., klippa håret hos favvofrissan och träffa syrran. Förhoppningsvis i den ordningen

Nu måste jag verkligen sova. Ni kan få titta på mina egobilder. Grattis!

Någonting gammalt:
image278

Någonting nytt:
image279

Någonting lånat:
image280

Och någonting blått:
image261
Tack för mig. Tack tack, jag kommer tillbaka på torsdag. Piggelin till folket

Kommentarer
Postat av: smultris

E det inte grymt hur fiiint jag har morphat ihop dig och mig på den ena bilden:)
Vi är ett vackert par?!
hehe:)

Postat av: Mr Oh Really!?

Fucking hell girl.
Gillar skarpt något nytt.
tihi
Kram

2007-08-20 @ 11:05:46
Postat av: Cicci

Sötros: Du är gud på redigering och vi ska kursera varandra snarast möjligt (efter fjäderholmarna, gruppsexet, hajarna och sconsen)
Oh mr: Ja visst ja, vi är ju inte klara än. Kul att se att du lever *puss på kinden*

2007-08-20 @ 13:48:49
URL: http://ceciliasynd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback