Sockar

Låten som ger minnen från midsommar 2007

Ojojoj, nu har jag precis kommit hem. Jag har ont i ryggen, har blivit av med ett skissblock, har bara blöta kläder i väskan, mina solglasögon har gått sönder och jag ser ut som ett jehu i håret. Fan vilken lyckad midsommar! =D
Trots det, den bästa på evigheter, garanterat! Just nu hittar jag inte kamerasladden och är alldeles för trött för att leta så det blir inga bilder därifrån. Vilken röta för er va?;)

Det som hände var att vi insåg att jag passade oerhört bra kakifärgad cowboyhatt, men det tyckte inte hattens ägare som jagade mig runt hela jävla campingplatsen. Vi var 7 tjejer och två killar i sällskapet men det var ju en jävla massa andra sällskap att beblanda sig med t.ex. några rockartjejer, en schäfervalp, Adam&Fredrik, skitmånga tatuerade spännisar och ja.. elva tält till. Det var lagom.
Jag och CJ bytte mail med två britter vid namn Mark och John. John var homosexuell och Mark hade en hel del bilder på oss i sin kamera så det tyckte vi var skäl nog. Vi funderar på att dra ner och bo hos dom något lov framöver faktiskt, det skulle vara lite ballt.
En snaggad typ blev lite väl full (antagligen påtänd) och gjorde helikoptern här och var. Var lite väl påträngande ett tag men jag påstod att CJ var min pojkvän så var den saken ur världen. Kvällen slutade med att 6 tjejer och 1 kille sov i 4 mannatältet medan jag och två killar sov i 5 mannatältet. Jag vet, matematiken går inte riktigt ihop.

Cicci tipsar:
Bästa raggningsknepet när man är ute och campar. Ta
med ett tält som är ganska komplicerat att slå upp och
be sen killarna i tältet bredvid att hjälpa dig reda ut röran.


Adam och jag hann mysa i hans tält, bli påkomna, hälsa på getterna, mysa på bryggan, mucka med svanar, mysa på en klippa, ta två vändor ner till södra hamnens restaurang och kalla Joel för Oskar tills han blev galen innan folk började undra vart fan jag tagit vägen.

Jag skulle gärna berätta mer om den strålande dagen och den regniga natten men jag har hört att man inte ska blotta sig alldeles för mycket på sin blogg och jag behöver ta igen sömnen jag inte fick inatt. Sen kanske ett par av oss ska på vad CJ kallade fyllebio, vi får se om jag vaknat tills dess.

Kommentarer
Postat av: smultris

vem e adam o hur ser han ut?
så det regnade asså, jag sa ju det. urk men skoj ändå. själv har jag ständiga magplågor.

Postat av: Cicci

Adam är 1.83 lång, har lite utstående öron vilket ger honom en ordentlig toker-varning. Blå ögon, blont hår. Ser lite lammig ut, är allt annat än lammig när man kommer till kritan. Det är alltid roligt med överasskningar.*ler*

2007-06-24 @ 00:10:34
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: smultris

som ett kinderägg:)

2007-06-24 @ 02:24:01
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Mr Oh Really

Jag blir så ledsen när jag inte har tid med sånt jag vill.. och sen måste ta igen allt.
Som med sommarkurser..
och omtentor.
Eller när man ligger 14 inlägg efter på din blogg.
Grrr.
Puss flickan

2007-06-24 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback