Varning på stan

image211


Shit Daniel, jag har helt glömt.
Jag lovar att du ska få bilderna
så fort jag får en sekund över.
Sorry sorry!

Jag har fått många klagomål på att ingen har sett Jenny trots att jag träffar henne 24/7. Jag, Elvis och Carlsson är +---så här thighta---+

Men jag har faktiskt en bild av henne på min mobil
Nej, men det räcker ju tydligen inte för att hon låg på ett konstigt sätt eller för att det var en liten bild eller för att det var konstiga färger och jada jada så fine!
Här har ni Jenny:





"Meh... nu har jag ju aldrig sett henne utan en kamera i ansiktet"

Du sötnos, Synd för dig! Det har inte jag heller.

Jag har sett henne utan bh men inte kamera, det är ju förjävligt:P




Kommentarer
Postat av: Alex

Ha ha, det verkar ju som om du avverkar killar på löpande band där. Men det är bra att du är ärlig mot dig själv, det kommer man längst med.
Nej, jag tänker inte skriva några smileys för att du ska förstå att jag har glimten i ögat, det fattar du nog ändå.

Postat av: smultris

hey hey hey min lilla darling... tack för sammanställningen på mig, hehe:)
PUSS

2007-06-04 @ 07:48:21
URL: http://www.smultris.se
Postat av: smultris

bejbi, alla kan inte förstå allting:P
vi ignorerar bara såna som inte hajar, eller hur, eller hur:)

2007-06-05 @ 18:37:43
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback