Delad plats för Stockholm och Göteborg

SM i misslyckade sms slutade
oavgjort
i år igen! En självklar
finalist och ett
image90ess i leken gjorde
att
tävlingen mellan de två
städernas representanter inte
kunde få en ensam vinnare i
slutet, trots allt
.

Årets tävling hade en riktigt seg start
där allt verkade gå som det skulle för
alla medverkande. Trots det så skärpte
de två finalisterna till sig ordentligt och i
slutet fick de till varsin dundertabbe.
Efter mycket vändande och vridande så
konstaterade domarna att resultaten var
precis jämbördiga och att vinsten nu får
delas.

Vi ringde upp en av de tävlande, Martin image88
Wessberg i Göteborg, för att få hans syn
på saken och enligt vår reporter så var
han inte alls nöjd med det fastställda
resultatet. "Enligt mig så var vinsten
självklar. Jag skulle skicka ett sms till
min flickvän och det kommer till Cicci
uppe i Stockholm. Flickvännen heter
dessutom "Mickis", så jag fattar egentligen
inte hur det kunde gå så fel". Enligt säkra
källor så håller den andra tävlande, Cecilia
Bäckström från Stockholm, inte alls med
det resonemanget. "Det är inte första
gången jag blandar ihop Martin med en
annan Martin jag känner sedan lång tid
tillbaka. De kanske är lite mindre misslyckat
eftersom att namnen i min kontaktlista är så
lika , men faktum kvarstår att mitt sms var
mer än dubbelt så långt.".

De vinnande bidragen samt juryns utlåtande
kan du se nedan.




Bidrag nr. 1
Till: Martin G

-skulle kommit till Martin L




Ledsen sötnos. Jag är i
italien över helgen så
om du vill ses så får du
simma hit. Jag saknar dig
också. Vi får försöka ses
nästa gång du har
permission istället, ok?
Puss

"En riktig blunder där den som fick sms:et
för det första inte alls ens hört av sändaren
på flera månader och för det andra så är
han för ung för att gå i lumpen.
Klart det
klumpigaste bidraget hittills. Ett ess i leken
"







Bidrag nr. 2

Till: Cicci Sthlm

-skulle kommit till Mickisen




Lycka till på dansen nu
min älskling så ses vi
sen. Älskar dig

"Riktigt klumpigt att skriva "jag älskar dig" till
sin storebrors ex, särskilt när man egentligen

inte har så bra kontakt och hon faktiskt går på
dans. Detta sms kan dessutom misstolkas.
En sjävklar finalist.
"



Ett stort Grattis till er klantskallar!
Ni får dela på en elvisp och en vecka på Skansen


Kommentarer
Postat av: smultris

Hey hey hey.. är detta din storebror Nr2???

*Pekar och pustar*

Postat av: Hon den där.. ja

Det är lillebror göteborg ditt pucko och vi är jämngamla:P Jag ska skicka bilder på storebror nr2

2007-05-13 @ 15:39:11
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: smultris

lillebror göteborg?

Fan, dreglar jag på en 16-åring?
Sist var det 19 nu 16... ring fängelsedirektören:):)

Haha, jag är förvirrad:)

2007-05-14 @ 22:15:53
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback