När man mår sådär oförskämt bra

Eller ska jag säga oförtjänt?

Blades of Glory

hette filmen som var en förhandsvisning (kan man ju gissa sig till om den egentligen har premiär den 11:e).
Hedro var supergullig som alltid. Jag vet inte vad hans kompis heter för Hedro kallade honom bara Oresch (eller nåt) som är arabiska och betyder skräp... men han var i alla fall trevlig och småtråkig (och hans flickvän var bedårande.. och tråkig). Vi fyra såg i alla fall den filmen som var dråplig, genant, barnslig och precis vad jag behövde just nu.
Hedro garvade mer åt mig än åt filmen då jag satt högröd och gömde mig bakom händer, ben och ögonlock.
Skratta fick jag göra mycket och han är ju alltid lika jävla go mot mig varje gång, vad jag än säger eller gör.
Jag mår verkligen bra av hans sällskap också och allt hade varit super om han inte hade varit intresserad av mig
för jag är inte intresserad på det sättet

Snällt att säga efter två dejter
"Jag hoppas vi fortfarande kan vara vänner!" -Kan man bli mer kliché?
Men jag måste ju säga något liknande snart, snart, snart, han blir helt knäckt varje gång jag vrider undan huvudet eller vägrar hålla en kram längre än den borde, jag ser det på honom.


Nu sms:ade Christian också
"Ser jag dig på salsan imorgon?

Bra där Cicci, det finns verkligen inget värre än att såra människor som får en att må bra
Mon dieu

Jag mår ju så oförskämt bra av de båda
läs 'oförtjänt'

Som sagt

Vissa människor är helt värdelösa över internet och jättehärliga i verkligheten
För andra är det tvärtom.

Alla kan ju inte vara som Laus och Mr. Oh really

Sen ska vi ju klara av att göra den där tidningen och samhällsprovet. Provet i morse gick nog helt ok men med engelskan gick det nog värre. Och anställningsintervju på München-Bryggeriet imorgon, mon dieu.


Här är min Valborg.

image112

Kommentarer
Postat av: mr Oh Really

.. *rodnar*

;)

2007-05-09 @ 11:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback