Knaaaarkare *klappar handleden*

Mina damer och herrar, instabila (och) poeter, sexgalningar och godbitar och ni andra också. Det är med stor stolthet jag nu för första gången ordentligt får introducera er föööööör *trumvirvel*.....
MINAAA GRAAAAAAABS!





Så här fina är dom iallafall! På bilden nedan ser man deras stolta faaamååå. Uppifrån och ner här så har vi Fredd, Simon och Thieme. Thieme räknas numera som en av grabsen efter att han för första gången vann i arga leken och börjar ta egna kraminitiativ. Fredd och jag klippte oss igår och blev jättefina. Men jag blev som vanligt finast *ho-ho*. Jag missade en kurs jag hade efter plugget men Simon gick så han har lovat att lära mig i efterhand.
That's my boys.


image256






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback