Galla

Också försvann det långa inlägget innan jag hann spara.
Hurra. Precis vad jag behövde just nu.



image330


smultris säger:
gå och värm en kopp the. sätt dig ner med thekoppen och blogga lite om antingen inget alls eller om hur du känner, fast utan att använda namn.
Så ska jag visa dig lite roligheter sen



Jenny är min gud och jag fattar verkligen inte hur hon orkar. Nu sitter jag med en varm kopp te och bloggar om inget alls och om hur jag känner, fast jag nämner henne vid namn. :P

Men min
alarmsignal hjälper iallafall lite mot att vara pmssubba. Den ringer var 10:nde minut för att påminna mig om något jag ska göra,men jag skjuter alltid upp det i 10 minuter till. Nu har den ringt 5 gånger. Förlåt, nu satte gång nr. 6 igång. Dagens låt hjälper också. Vissa dagar vaknar man med en grön, blinkande neonskylt i pannan med texten "Det var ingen olycka, jag föddes så här" och den går inte bort med varken vatten, finnsprit, hudsalvor eller allt smink i världen. Andra dagar gör man ingenting men ser ändå för jävla snygg ut.
Idag ser jag för jävla snygg ut.
Dålig timing med tanke på att jag idag är överkänslig, oscoial, irriterad och tillbakadragen.

Nejmen Jenny är grym men det finns tre människor som toppar listan för att vara bäst i dessa sammanhang. De heter Jadír, Irma och Lukas. Jadír säljer chokladdoppade mandlar på Hötorget, Irma är min kusin och Lukas är en gammal flört som jag hittade på Gröna Lund för några år sedan. De är verkligen världens bästa lyssnare!

Vill ni veta tricket?
Jadír kan inte svenska

Irma fyller snart 1 år

Lukas är döv


Nu ska jag ta en påtår och kanske fixa någon bild (alarm nr. 7). Sen får vi se om jag lyckas göra det jag borde. Viiinkeviiiink


Kommentarer
Postat av: smultris

älskling älskling.

nu ska jag blogga om sekter, om scrapbooking och om dagens jävla outfit samt plutande munnar.

under tiden lyssnar jag på Babyshambles, dricker kaffe och äter ett sliskigt pecanwienerbröd, jag var galen i dom för några veckor sedan men nu vette fan vad det var jag gillade med dom. Ska dela upp det åt hundarna istället.

Idag känns allt lite ljusare än igår och igår var becksvart kan jag säga.

Jag saknar min lilla Fredrik så jag kan dö, du saknar nån som du inte saknar och du vet vem jag menar men eftersom vi inte nämner namn nu så nämner jag inga namn då:)

Näe nu måste jag fylla på kaffet och komma ig¨ång med skrivandet, jag kan gå en hel dag och vänta på att bara få skriva men när jag väl sätter mig ner så vet jag inte hur jag ska börja, så det brukar ta ett par timmar innan jag kommer igång.. ja jävlar jag är en komplex människa.

Vill du veta vad jag sjungit på i flera dagar:

"Is she more beautiful, is she more beautiful
Is she more beautiful than me?
Is she more beautiful, is she more beautiful
Is she more beautiful than me?"

Älskar den låten, jag ska spela den för dig nån dag.

Nu ska jag på muggen, starkt jävla kaffe gör så med mig nämligen:)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback