HA!

Reklamen har börjat gå!

Studenter som trängs. Slutar med att en tjej lyckas tränga sig ut till flaket
I bakgrunden spelas någon låt... det är inte "Glad så som fågeln" men något liknande
Feint! Jag syns ju inte hjärtskärande mycket men att få 500 pix för lite trängsel och mycket kaffe är helt ok.

För er som inte orkar vänta så kan ni ju scrolla ner till reklamklippet på
den här sidan. Jag har hittat mig men om någon annan gör det så får den människan en piggelin för det är skitsvårt:P
Tips! Grå studentmössa


image347


Ja Emma, du SKA få en piggelin

Kommentarer
Postat av: smultris

måste ju kolla på tv hela dagen nu

Postat av: Isak

påsatt av mikael persbrandt(el bingo rimer) och hollywood nästa CO;)!!

2007-10-21 @ 19:18:17
Postat av: Jessica Blomkwist

Vilka otroligt fina bilder du gör. Gör du fotojobb på beställning oxå? Maila mig gärna i så fall.

2007-10-21 @ 22:13:23
Postat av: Tina

Saw you.. på reklamen alltså. Du såg ut väldans mosad och förvirrad ut :P bilden är ju omöjlig för alla som inte har typ rönkensyn, så jag får nog hoppa piggelinen för den här gången.
Och så hoppas vi på AIK-seger och DIF-seger ikväll, så änglarna tappar och djurgården klättrar.

2007-10-22 @ 14:53:27
Postat av: cicci

Jadu.. jag vågar inte säga vad jag hoppas för jag ska nämligen sitta med änglarna på en pub i råttis om *kollar på klockan*... lite mindre än en timma. Martin har övertalat mig. De bussas upp med poliseskort precis nu. Såååå jag lär dra. Är svart och blåklädd, det är neutralt nog va?

2007-10-22 @ 17:02:32
Postat av: Emma

Piggelinen är MIN!

2007-11-08 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback