Mordisk

Dagens låt (Jag blev inspirerad av den randiga människan)


image355

[Psykiskt störd individ.
Förvaras i rumstemperatur och utom räckhåll för besserwissrar, plågoandar, drama queens, emos, självömkande pateter, rökare, knarkare, retstickor, illaluktande uppvaktare och småbarn med för stor käft och för mycket snor under näsan samt den sistnämndes föräldrar.
Om patienten anfaller: Stå still och invänta hjälp
(eller som Jonas Gardell hade sagt: Det lönar sig att streta emot!)]


image366


Blev attakerad av ett as via msn som trakasserade mig tills det gick över min gräns. Ingen bra idé.

Det slutade med att han fick skulden för hela min uppväxt och blev översköljd av akademisvenska på förolämpande nivå tills han rabblade allt som var underbart med mig och tjöt efter förlåtelse




Ta det som en varning gott folk! Jag är ganska tålmodig. Du får en stillsam varning... sedan en väldigt tydlig varning.. och tillsist får du ett ultimatum med tillhörande hot och gratis frakt och om du fortfarande envisas med att inte tänka riktigt rätt.. ja.. så korregerar jag dig. BRUTAAAAAAAAAAAAAAAAAALT!

image359




Så! Avreagerad och klar! Nu ger jag er något lite trevligare att kika på medan jag dansar porrigt med gamla gubbar och sakta förvandlas till något människoliknande igen. Inget för homofober och diskreta


Kommentarer
Postat av: aleks

den är jätte bra :) :)
kram på dig

Postat av: sallad

vilken?

2007-10-28 @ 10:34:04
Postat av: Isak

du rockar på photoshop!=P

2007-11-01 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback