Musiklek och kollage


Ha winap på shuffle och skriv låttiteln som svar på frågan, hur konstigt det än blir. Klicka fram för varje fråga einstein, annars blir det inte mycket till musiklek.

Hur är din sinnesstämning just nu?
So lonely (min winap är läskig)

Vad gör du?
Händerna i taket (när jag inte har fötterna på jorden..)

Vad hade du egentligen velat göra?
One more (...? En mer... kopp te. Jo fan, det ska jag göra sen)

Hur är din framtidsvision?
Jump (fallskärmshopp)

Vad tänker du på?
Döden leker (heh.. subbwinap)

Säg något som alltid gör dig glad:
Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss (såå... ja! Och nu över till vädret)

Säg något som alltid gör dig ledsen:
Stora havet (Oh ja, det är mycket deprimerandedadadada)

Ta en person som du ofta tänker på och gör en association:
Waiting for a star to fall (jo det stämmer fint)

Vad är det bästa som skulle kunna hända just nu?
It will not happen here (Det här börjar bli obehagligt. Nej, det är inte särskilt troligt att det gör)

Jag säger alkohol. Du säger:
Cecilia Lind (HAH!)

Jag säger droger. Du säger:
Just like a pill (Precis som ett piller ja, korrekt uppfattat)

Jag säger sex. Du säger:
I wanna (That's it. Nu börjar jag med mediaplayer istället)

Ge alla en sista hälsning nu:
Call on me



Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord så jag gjorde ett litet kollage till känslosvallen istället för att skriva en novell. Ni kan ju alltid tolka själva

image331

Kommentarer
Postat av: smultris

Hur är din sinnesstämning just nu?
Baby baby (ganska bra asså)

Vad gör du?
dont loose your way (my way)

Vad hade du egentligen velat göra?
gonna find my angel (hell yeah)

Hur är din framtidsvision?
sis morphene (knarka inte, barn:))

Vad tänker du på?
B-boys flygirls (fniss)

Säg något som alltid gör dig glad:
vi var bara pojkar (sant så sant, jag älskar denna sång)

Säg något som alltid gör dig ledsen:
pärlor (alltid för lite kosing)

Ta en person som du ofta tänker på och gör en association:
nålens öga (det är du cecilia)

Vad är det bästa som skulle kunna hända just nu?
spökstad (scary hur dessa svar på nåt sätt alltid stämmer)

Jag säger alkohol. Du säger:
en himelsk drog (näe kan detta vara sant, vilka jävla passande svar)

Jag säger droger. Du säger:
Kallt kallt kallt (shit)

Jag säger sex. Du säger:
Amazing grace (asg )

Ge alla en sista hälsning nu:
fast car

Postat av: cicci

visst stämmer de oftast läskigt?:P
Nålens öga är bara ett hål

2007-10-09 @ 20:17:27
Postat av: smultris

mmm visst är det...

2007-10-09 @ 22:00:52
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Isak

hahaha, ett intelligent musikspelarprogram, I'll be damned=P. bilderna var ögongodis!

2007-10-11 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback