Också den där förbannade jävla salsan igen




La Isla


PAUS. Går in och langar knark och när jag kommer tillbaka sitter några grabs jag känner och småpratar. När jag går emot dom så tystnar de båda och den ena ubrister
"DÄÄÄÄÄR kommer hon! Här har vi tjejen som dansar gudomligt! Och som har så fina ögon och ett sånt vackert leende att man bli alldeles nervös när man ska dansa med henne"
"Och dääär har vi honom! Killen som druckit lite för mycket sangria tror jag" kontrar jag glatt och sniffar framför hans ansikte "Japp. Här luktar det onyktert. Du får förresten inte vara nervös när du dansar med mig för då gör du fel"
"Jag börjar komma över det" *blink*
"jaha, vad står ni killar och tasslar om då?"
"En restaurang!" flikar nu den andre killen in "Jag ska ta dit dig någon dag. Du, jag, tända ljus.."

HÄPP!:D Jamen det är kul att ni börjar ta för er killar. Den första snubben är fruktansvärt lik AA, bara lite knubbigare, alltid storleende och GRYM på salsa. Jag har nästan lust att ragga upp honom bara för att ha en likadan pojkvän som Smultris (jag brukar alltid ta hennes rester;))

Nu ska Nicke, Markus och jag hyra film.
Mira quien baila!




Kommentarer
Postat av: smultris

hej pussunge... vad pysslar du med idag då?

Postat av: Daemon

Salsa ja, shit.. Det är jävligt sexigt.
Jag gick på EN salsalektion, sen fick jag nog (läs: blev fullärd) och tänker börja på Krav Maga istället :D

Att skaffa pojkvän "bara för att ha det" verkar vara en stabil grogrund för ett förhållande ;D

2007-10-27 @ 23:45:52
Postat av: sallad

Tjena sötnos. Idag ska jag på yoga och sen ska jag shoppa med syrran och fika med den hemska gråa vargen;)
Men du menade antagligen igår då jag agerage sångare/barnflicka på en medeltida fest då jag blev bästis med... alla.. men särskilt två hjärtskärande söta brudar som pluggar arkeologi. Sen slaggade jag hos Pelle

Daemon, salsa är hett hett hett och man kan inte få nog (läs: bli fullärd). Funderade på att börja med magdans också men jag har inte tiden *buä*

"bara för att" är den enda giltiga ursäkten;)

2007-10-28 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback