Saker och ting

Mina fina killar!
Hahaha ja.. kul att de har humor. Har alla sett
det sjunde inseglet?
Har alla sett deras version?
De som syns i bild är Fredd och Simon men jag vette fan vad de har gjort med rösterna. Är det dubbat?



Jag har gjort min ömma moder en tjänst och fixat ett foto hon ska ha på någon hemsida i jobbet. Sen tänkte jag vara en ängel och rädda hennes foton från Cuba också. Så här gick det:

Min redigering
image345


Orginalet
image346



Åh vad jag är duktig. Nu ringer Tessie



Senare


Tina rekomenderade en blogg som tydligen skulle vara jävligt rolig.
..Den var faktiskt jävligt rolig så jag länkar den här också. http://mittlivsomemil.blogg.se/ Tydligen hennes granne eller något. Sen måste ni ju ha dagens låt också så ni inte deppar ihjäl er över länkarna högst upp. Är det förresten bara jag som kommer ihåg Robert Gustafssons parodi på Det sjunde inseglet, som också var reklam för Manpower. "Nisse, från Manpower" "Hurrudu.. nu känner jag demonerna komma här. Fan vad jag mår dålig. Vi ska ha ångest!!" *garv*

Ne, nu svamlar jag. Normala människor sover såhär dags
Skulle ni ha en låt?

Låt

Kommentarer
Postat av: smultris

*ASG*

Fan vad smal o fin hon blev:)

Kan man redigera folk i verkligheten också?
Vilka jävla bomber hon har fast utan kistan:):)

Du är otroligt duktig på det där Cicci, jag är impad som tusan.

Postat av: sallad

Haha tack som fan;)
Jo hon har stor kupa men den hänger lite (som man ser på orginalbilden) men det gick också att flytta upp

Ta en ordentlig titt. Det där är jag om 30 år och om det blir den undre eller den övre bilden beror helt på hur mycket carbonara du lagar. Min framtid vilar i dina händer. Ingen press!
*läbbig musik*

2007-10-17 @ 23:03:11
Postat av: smultris

haha:)

Jag älskar dig:)

2007-10-17 @ 23:07:40
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Ulf Pateno

Nämen, tjena! Du borde ta jobb på FHM, Schlitz eller Boobs & Babes.com eller nåt!

2007-10-22 @ 10:06:12
Postat av: cicci

nämen hej hjärtat, har du hittat hit?
Hah, jo jag borde väl göra det;)
Synd att sån typ av fotografi egentligen inte alls intresserar mig

2007-10-22 @ 13:04:53
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Herregud vilken skillnad! Ar det inte svart att andra sa mycket och fa det att se naturligt?

2007-10-31 @ 14:37:19
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback