Söndag

Heh.. det är löjligt många som seriöst kallar mig för Carmen nu för tiden. Inte för att jag har något emot det - tvärtom- men det kunde man inte trott när man blev som mest uppvaktad av allas våran Sjöstrand och fick smeknamnet. Fast ja.. så mycket som jag skyltade med det så..;)
Kul!




Jag började dagen med att åka och käka fruskost hos syrran och sen hade jag plåtning med henne och hennes kille ute på Waldermarskudde. De vill egentligen ha allt i svartvitt men jag tyckte det blev jättefint i färg också, eller?


image329



Sen kom jag in till gamlastan vid 4 då Uffe och jag skulle öva inför läsningen. Jo, vi ska läsa på nästa poetträff. Jag vettefan hur han lyckades övertala mig till det men med honom som engagerad mentor så kommer det nog bli skitkul. Men jag kommer nog vara nervös (att läsa inför folk är inte riktigt min grej egentligen) så jag hoppas alla är fulla då.

Dagens låt

Kommentarer
Postat av: smultris

jag kommer va full iaf:)

2007-10-08 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback