Tecken

HJÄLP!

Alla som kan teckenspråk kan väl höra av sig? Ni behöver inte kunna det utantill eller ens bilda meningar för själv kan jag absolut ingenting. Jag kan säga "Du är söt", "Du är snygg", "Du är snyggare", "Tack", "Lång", "Tillbakadragande", "Katt", "Hund" och "Vattensköldpadda" -that's it
En snubbe på salsan är döv och känner sig fruktansvärt särbehandlad. Jag kanske inte kan lära mig tillräckligt för att kunna snacka med honom flytande men jag vill iallafall visa att jag försöker.

Vem som helst som kan vad som helst: Snälla kontakta mig.
Jag ber verkligen

 

 

 

Åh, jag har letat efter denna!
Den säger ganska mycket om min musiksmak och fruktansvärt mycket min textsmak. 

Ikväll kommer Martin till Stockholm, vad fan skulle jag göra alla som ställer upp i vått och naturligt blött? Förstår ni att killen åker ner till Stockholm och tar hand om sin krackelerade lilla själsfrände (moi) istället för att dra till Tyskland?




Kommentarer
Postat av: smultris

snuttan då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback