Don't drink and drive campaign

AAaaaah! Låten är klar och den blev så jävla bra! Affisherna är också klara sedan länge så nu är det bara att skriva ihop en motivering till vår idé och varför den är värd 30 000 och sedan skickas allt in till tävlingen. Ni få, utvalda som redan fått låten förstår förhoppningsvis att det inte är något ni får skicka vidare eller publicera på internet förrn's tävlingen är avgjord.


Kom precis hem ifrån en film/spelkväll hos en potät med co. Stannade på vägen och åt frukost på café Ritazza vid spottkoppen när min yngste bror jobbar som barrista. Sitter just nu och lyssnar på Dia Psalma - Luft som jag tycker så mycket om och har gjort länge. Bara för det så ska ni får låttexten här. Lite banalt men fortfarande såå bra... tycker jag, men sen är jag som jag är också. Det finns folk som tycker om mig ändå har jag hört.








image704





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback