Shit

Detta är så kul. Jag berättar mer när jag kommer hem men jag är just nu och fotograferar för Nacka-Värmdö-tidningen på ett konvent här. Det kommer bli glasblåsning, chokladprovning, klättervägg och en massa föreläsnigar. Jag och Simon är ju radarparet och vi har så jävla roligt. Klockan är snart 11 (tror jag) och mitt minne är snart slut. Vi ska plåta fram till 00:00. Eller snarare 23:30 för att 00:00 ska alla bilder vara färdigredigerade och redo att tryckas. Vi får alltså fixa allt sånt på plats. Vi har med oss 4 studerande journalister också.

Berättar som sagt mer sen. Nu måste jag jobba

Kommentarer
Postat av: Daemon

*skanderar* JOBBA JOBBA JOOOOOBBA!!!! :-)

2008-04-02 @ 11:12:17
Postat av: smultris

jag kommer inte ringa ikväll, eller närmsta dagarna tror jag... det e lite för mycket just nu. bara så du vet.

Postat av: cicci

och jag ska tänker inte tränga mig på, men du ska veta att jag är jävligt orolig och vill gärna finnas där. Min telefon är på, det är bara att ringa och det spelar ingen roll vilken tid på dygnet

2008-04-03 @ 01:16:00
Postat av: mumin

var glad för att du har ett jobb iallafall. en annan måste traska iväg till arbetsförmedlingen nu i eftermiddag....usch.

2008-04-03 @ 09:25:38
Postat av: Sandra Lang

=) Det låter som att dui har roligt på jobbet! Vad härligt med fotografering! Det är så coolt. Kan bli så makalöst vackert. Kan ibland fastna mållös framför en bild. Gillar sånt! ;)

2008-04-08 @ 16:02:39
URL: http://www.sandralang.blogg.se
Postat av: Cicci

Hahaha ja. Mina stora intressen i livet är fotografering, sång, salsa och poesi
Den som hittar den gemensamma nämnaren får en piggelin ;)

2008-04-10 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback