Uppdatera, uppdatera -jaja

Musik

Nejmen det är trevligt att du tjatar på mig Smultris. Det är iallafall någon som uppskattar ens tristessblaha som rinner ut när man försöker undvika att göra sånt man egentligen borde göra. Som att städa. Guuuuud så tråkigt det är att städa och plocka och sortera och prova och slänga. Särskilt tråkigt är det att kliva i ett par t.ex. jeans och upptäcka att oj, den måste jag slänga/skänka eftersom att jag ändå bara får upp den till knäna
Fy-y fa-an. OOO, det kan jag ju göra när jag får tid och ork! Istället för att springa runt med allt som ska ges bort så kan jag plåta kläderna och lägga upp dom här för inspektion. Smaaaart

Nejmen jag måste säga att jag tar irriterande enkelt på alla dessa skönhetsideal. Eller kanske inte, jag har nog bara gått den smalare vägen och blivit riktigt jävla anti istället. Jag höll på att ge Jenny en käftsmäll när hon försiktigt sa att jag passade väldigt bra i den ögonskuggan och att om man hade täckkräm så syns inte alla dessa röda pluppar och det finns en behandling man kan ta där det finns en jättegullig tjej som håller på med ansikten och alltså klämmer ut alalalallalalalala BINGO!!! LALALALALALALALA och jag hör inte för jag har en bulle i ögat -tyvärr!
med Jennys sminkning utan Jennys sminkning

Hon har nog inte helt fel men men


Jag är lite på tvären sådär allmänt. Men det var ju vikt vi skulle prata om och där är jag inte heller någon upp och sping och nu jävlar tjejer känn nöten. Tänk nöten! Och en, och två och tre komigen dåååå utan mer.... promenader... salsa... vanliga trappor istället för rullande....försöker äta nyttigt men mer för hälsans skull än lårens. Jag har inte de bästa förutsättningarna för varesig tvättbräda eller långt liv om man kikar på min släkthistoria och inte om man låter bli heller skulle jag gissa.
Nu har jag inte varit på salsan på länge och inte haft tid för promenader, vilket det ska bli ändring på nu när jag har slutat jobba och därmed har både tid och ork. MEN! Jag har alltid varit en sån som tröstäter (främst choklad för att fylla på med endorfiner) och det har varit rätt synd om mig den här veckan.. den här månaden... det har varit synd om mig sen 2008. Det blir MYCKET endorfiner det ni, hujujuj. Sen slutade jag iofs med alkoholen i samma veva så det kanske tar ut varandra men skitsamma. Nu ska jag sluta helt med allt vad sötsaker heter. Så ni får vara lite hjälpsamma här för jag har ungefär lika bra närminne som en guldfisk. Inget godis, inget naturgodis, inget fikabröd, inga födelsedags- / avslutnings- / krya på sig- / rycka upp sig- / unna sig-undantag. Och inget "Men jag har ju bakat det alldeles själv.. ska du inte ens smaka?"*. Begrips?!
Jag pratar kanske mest till mig själv då, det brukar funka rätt bra. Peppa peppa

Den här veckan så har jag ju klarat det bra men än så länge är det ju bara tisdag. Det brukar gå bra i må-bra-perioder. Min läkare skulle egentligen kunna säga samma sak till mig som han sa till Jonas Gardell
"DU har så dåliga anlag så du kan lika gärna cykla utan hjälm"

Oh, jag är nog en av de få som inte alls störs av Jonas överdrivna sätt och fjolleri. Jag tycker han kan vara skitkul. Särskilt kul var det när Tina och jag såg honom live i Vitan, haha! "Hon kan gå i terapi!!"
Det jag möjligtvis stör mig på är att han spar gamla skämt och shower lite väl länge. Men seröst, hur många andra lyckas få en hel publik att sjunga "det är kul att vara bög"? I Sverige.


Ni kan få titta på mig igen (HURRAAA!) och de närmaste från gamla AF-tiden. Tagna med Tessies mobilkamera så ni får ursäkta kvalitén.
Nea är sötnosen med glasögonen, Natta är libanesen och Tessie är den som inte är jag. Vem jag är kanske ni kan lista ut själva -vad vet jag?



Kommentarer
Postat av: smultris

Tessie är en hot mamma med otroliga kurvor.. jag vill fota henne naken..

Fråga om jag får?????

Snälla snälla snälla?????

Jag vet att hon är kinkig men säg att jag är världens bästa nakenfotograf :D

Postat av: Anonym

Vad väger du i dag, Cicci?

2008-04-29 @ 22:22:43
Postat av: smultris

Cicci väger sisådär en hundrafemtio pannor, det ser du väl själv?

2008-04-29 @ 22:56:34
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Carmen

Haha jag har verkligen ingen aning, jag har inte ställt mig på en våg på århundraden tror jag :P

Morsan, jag ska se vad jag kan göra;) Det ska nog gå bra

2008-04-30 @ 00:28:59
Postat av: Mumin

Hurra för artificiell lycka!

rawr, vilka snygga brudar*ge mig*^^.

hur är det annars gullgalningen min? förlåt för att jag varit så onåbar men haft lite att tänka på. lungt om jag ringer per surprise framöver?

2008-05-06 @ 08:02:15
Postat av: Carmen

Puss på dig, Mumin min. Det har du väl alltid gjort?

2008-05-06 @ 19:13:49
Postat av: naturligt blond

asså jag har kommit på en sak. du är en väldigt underlig människa pillan

2008-05-13 @ 00:25:18
Postat av: Pillepung

Nämen!

2008-05-15 @ 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback