En vanlig dag i studion

Just nu sitter jag och sms:ar med Bambi i väntan på att bokstäverna, som är spacklade med HuseFix, ska torka. Jag har HuseFix på armbågarna, knogarna och på näsan och det är så sjukt svårt att få bort efter att det har torkat. 
Klockan 5 ska jag gå... men bokstäverna kommer inte hinna torka innan dess och jag har inte mycket mer att göra idag så jag kanske ska byta om, diska och åka hem helt enkelt. 

Imorgon är första prio att handla en massa på olika ställen så jag funderar på att åka till Sickla och fixa allting innan jag ens öppnar studion. Och sen sandpappra bokstäverna. 
Bra plan, vi kör på den.


(för er som inte vet det så tillhör studion Daniel Lindh. Jag är bara APU)


Vinkeviink





Musik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback