Inifrån och ut

När Patrick för tredje gången förkunnande att det saknades två deltagare i Gang Bang's näst sista tävling innan finalen så gick jag upp på scen. Modigt av mig *klappar axeln*
Helt ok gick det också! Vem vet, jag kanske botar min läsa-högt-för-folk-skräck.



Vad är det förresten för skitsnack om att "en öl finns inte"?? Någon/några/flera påstår att man inte kan ta en öl utan att det alltid blir flera. Kanske inte många flera, men aldrig en.

Jag tar nästan alltid bara en öl! Senast för *tittar på klockan*.. 34 minuter sen! Men det kanske är inställningen som är skillnaden. Jag gör det nämligen inte av avhållsamhet utan snålhet



Musik


Kommentarer
Postat av: smultris

jadu, folk dömmer väl andra efter sig själv... tror du inte....?



skitsnack iaf anser jag, vill jag bara ha en öl så tar jag bara en, vill jag ha fler öl så tar jag fler, det är ju ett självständigt val, visst :)



För övrigt så älskar jag denna bild.

Postat av: Wicke

Klart att det går att bara ta "en" öl. Det är ju upp till en själv att bestämma.

2008-12-03 @ 06:46:41
Postat av: cicci

Jomen precis, man vill kanske inte vara sämre än någon annan. Alla har ju karaktär för olika saker. Jag har t.ex. krass karaktär när det handlar om choklad, ostriskakor, kaffe, glögg och blåbär.



(Bilden tycker jag också om ;) Tog den när du, jag och pappa var och fikade nere vid vattnet, kommer du ihåg? När en fiskmås snodde den gigantiska bullen? Såg i vilket fall att det här var den kladdiga versionen men det kanske inte gör så mycket när den ändå är så liten)

2008-12-03 @ 09:30:38
Postat av: smultris

jajamen, jag minns det så väl :D



Du får äran att bestämma tema för fotoutmaningen på min sida... så kom på nåt skoj, ett ord bara :)

2008-12-03 @ 10:23:49
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Fan vad roligt! :D Eh... "En snösaga"? Eller kanske "Mjuk"? "Tystnad"? "Dröm"/"Mardröm"?



Där har du några. Välj och vraka

2008-12-03 @ 13:40:18
Postat av: smultris

ojoj, har kund nu, återkommer ;)



Puss

2008-12-03 @ 14:09:48
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

ok

2008-12-03 @ 15:38:32
Postat av: smultris

oki, jag ska klura på detta, återkommer strax :D

2008-12-04 @ 12:59:29
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback