Kortfattat (för en gångs skull)

Idag har jag:

  • Tittat på julkalendern med min syster
  • Sminkat mig och klätt på mig i en evighet
  • Åkt till Kungsträdgården för att ha en konsert med kören i HIV-galan... nästan utan publik (det regnade)
  • Lunchat med mina körkollegor + körledare och annat löst på Gyllene Måsen. Det glutenfria brödet smakade tvättsvamp men sällskapet var det inget fel på. Särskilt inte på den metrosexuella mannen, Sven, som både kunde Rejoice the lamb, alla låtarna från RENT och 5 myror är fler än 4 elefanter. Soulm8 där! ;)
  • Kollat på NK's julskyltning med Weasly (och Sam på ett litet hörn)
  • Druckit te
  • Fått en röd ros och en ask choklad
  • Varit på Weaslys dagis och INTE hälsat på hans mamma :S
  • Åkt till Kungsträdgården för att ha en konsert i HIV-galan med bara 2 andra körmedlemmar och Sam, denna gång med massa publik. Playbackskivan med musiken hakade upp sig så vi fick köra a cappella... och eftersom att vi bara repat 10 min innan så  var vi inte tillräckligt säkra och hamnade i otakt. Det blev bara ett enda stort asgarv av det hela, både från vår och publikens sida.
  • Följt med Tomas till en lokal på söder och träffat hans polare. De brukar tydligen träffas varje måndag innan de ska repa. Några är med i bandet, några tycker det är kul att stanna kvar och lyssna och några (som jag) tyckte det bara var en skön grej att sitta och försnacka innan.
  • Åkt hem
  • Ätit middag
  • Pratat med Tessie och beställt nytt träningsschema


Tack för mig
Adjöss

Musik

Kommentarer
Postat av: smultris

fan vad du har hunnit med en massa... själv har jag bara jobbat, fast 11 timmar i sträck... med en 20-minuters paus för att intaga en McFeast innan nästa pass drog igång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback