Aoooo

Musik

image589

Ibland älskar jag mitt jobb. Shit, jag har varit där 4 gånger och säger redan sånt men vafan, det är väldigt intensivt. Just nu älskar jag det särskilt pga av två jävligt sköna kunder.

Först har vi Elias (Elias är ett sånt förbannat fint namn, varför är jag den enda som tycker det?) som började vårt samtal väldigt skeptiskt.


-Vaddå gratis? Det finns ingenting som är gratis. Porto kommer jag säkert få betala.
-Nejdå, vi betalar portot, allt är faktiskt helt gratis
-Tsss! Vad är haken? Det finns inget som heter gratis!


Ja, sådär höll vi på ett tag tills jag lyckats övertala honom och tänkte avsluta med mitt klassiska "Välkommen till SpärrService. Du får ha en fortsatt trevlig dag"


-Vänta, vänta, vänta! Innan vi avslutar samtalet så måste jag bara säga.. du verkar vara en sån himla trevlig människa, det var verkligen jättetrevligt att få prata med dig. Jag tyckte mycket om vårt samtal.


SHIT vad jag är lättflörtad, jag lät väl förälskad i 2 timmar efteråt.







Sen kommer en herre som jag inte alls minns namnet på för det gick så förbannat hastigt.


-Hej. Det är Cecilia från SpärrService!
-Hej du.
-*fniss* (<--brukar få svårflörtade kunder att smälta en smula) Ja hej. Vi på SpärrService firar att vi fått över 1 miljon kunder..
-NÄHÄ!? Vad kul för er, det måste ju känner bra. Ska ni fira det med champange?
-... eh.. nej vi tänkte fira det med att ge bort 100.000 polisnyckelbrickor.
-Usch vilket tråkigt sätt att fira. Nu gör vi såhär; Du går ut och köper en rosa skumpa också dricker nu upp den och har en härlig stund så ni ordentligt känner hur bra ni har varit som skaffat så många bra kunder.
-... men
-BRA! Då säger vi så! Ha det bra

-KLICK-







2

Ser ni vilken siffra det där är? Två
Så många brickor var jag ifrån att slå företagets rekord idag.
54 lyckades jag få ut. Min fjärde dag på jobbet

Jag är faktiskt grym, så är det bara

image590

Bite me

Kommentarer
Postat av: smultris

vilket praktarsel , ja gubben utan skumpa såklart...

Pussen

Postat av: Daemon

Jag tyckte han var rolig :-)
Fan vad grym du är Cicci!
Are you impressed? I'm impressed!
Keep it up!

2008-02-25 @ 12:16:18
Postat av: Cicci

Puss på dig deams, jag tyckte också han var rolig ;)

2008-02-26 @ 02:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback