Bah. Humbug


Jag kollar egenom texterna på poeter och stör mig så otroligt mycket. När jag tycker att det jag skriver är suveränt så blir det sällan uppmärksammat och när jag skriver skit så får jag massor av positiv feedback. Självklart finns det undantag åt båda hållen.
Just nu skriver jag skit.

Särskilt stör jag mig på en text som jag skrev för lite mer än 2 år sedan. Den heter En älskandes kackalorum och när jag skrev den hade jag hade skittråkigt. Det finns ingen tanke eller mening bakom den, jag skrev bara "Jag älskar dig" på så många sätt jag kunde, och den går såhär:

jag älskar och hatar dig
jag hatar och älskar dig

att älska älskandet i att älska med dig
är att hata saknandet i älskandet av dig
med dig

jag hatar och älskar med dig
jag älskar att hata med dig

ett hat i att inte få älska ett "vi"
så jag hatar min älskande, så får det bli

jag älskar ett älskande
jag hatar ett hatande

så jag hatar att älska men inte med dig
och du älskar faktumet

"jag älskar dig"


Visst fan blir den redaktionens val 2 minuter efter jag publicerat den.

Mon dieu. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Poeterna och jag har inte samma smak. Men så är man som man är också och tur är väl det. Nu ska jag till jobbet



Musik. Skit i AMV'n, den är sällan något att se

Kommentarer
Postat av: smultris

poeterna på den där skitsidan är inte poeter, glöm inte det... Jag är en poet, våra fina vänner är poeter... och du... men det nya gänget som härskar där råkar mer vara strumpludd från en gammal byrålåda...

Oj, kolla vad negativ jag är nu :D

Postat av: Mr. Pitt

Hehe jag gillar att du härmar Djungelboken nu :) helt vild! :D

2008-02-24 @ 14:24:19
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Isak

hahaha, är så väl medveten om det men det finns poesi och så finns det svennepoesi;D.

2008-02-25 @ 07:52:54
Postat av: cicci

jamen det är bra att du har koll mumin;)

2008-02-26 @ 02:34:39
Postat av: muminski

alltid;P

2008-02-26 @ 08:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback