Hej

Jag snackar så mycket om lättmjölk osv men såhär är det när jag faktiskt är packad.
Saken är den att Jenny just fotat mig ute i snön i bara trosor och, jag vet att det låter sjukt, då bedövar alkoholen. Annars hade jag väl frusit ihjäl.

Jag är just nu hos Jenny med Lola, Lolas underbara jävla ungar, AA, Carlsson och Deamon

Så fort jag kom in ifrån plåtningen så lades jag i ett varmt bad och jag kan erkänna att om jag inte dragit ut proppen så hade jag nog dränkt mig själv.

Jenny har hällt upp en glas med cola. Jag HATAR läskt (läs kolsyra) men hon säger att det (Daemon korrigerar) är bra emot fylla så jag kanske dricker av det senare. Just nu är jag för anti.

"Sluta", skriker Axel (jennys son). Antagligen så kittlar de honom eller något liknande.

För hoppningsvis så stavar jag bättre än vanliga, packade människor, men det är för att jag är besserwisser. Deamon, Lola och Jenny gormar just något om "Cicci" och "Cecilia" men jag orkar inte bry mig. Jag hatar att Aleks gick, hon fattar mig som bäst när jag är som mest packad (vilket är ett varningstecken men men). Eller så är det hon som fattar mig som bäst när jag är packad, det beror på hur man ser det.

Jenny frågade just "hur mycket har du druckit egentligen". Det kan inte jag svara på eftersom att jag sket i glaset och drack direkt ur baginboxen. AA (Jennys sambo, Christian) kommer väl anmäla mig för sexuella trakasserier men men, jag köper det.. Jag visade brösten för packet också när jag bytte om men de är vuxna människor så de överlever säkert.

Jag vet inte riktigt om jag borde publicera detta eftersom att jag inte har koll på vad jag sagt men jag gör det ändå, bara för att. Jag sitter i en förjävlig hick-attack och längtar efter mat, fast jag vill inte få i mig något.

Jenny har en baby under sängen.
Ciao

Kommentarer
Postat av: smultris

kalle under sängen och jag är fina:)

Postat av: Tobbe

Jävla alko!
;)

2008-02-02 @ 23:50:11
URL: http://www.aberatism.com
Postat av: cicci

och som sagt, underbart är kort. Du ska bara vilket nyktert jävla underverk jag vara bara några timmar senare. Bosse kom och gick fort men är förbannat intensiv när hon väl är där.

Lola har lovat att ge mig vårdnaden av Axel när jag flyttar;) Känns bra, känns bra. Då kan han ta hand om mig

2008-02-03 @ 00:48:12
Postat av: aleks

Jag fick inte vara med :(

2008-02-03 @ 11:08:54
URL: http://www.aleqs.wordpress.com
Postat av: alesk

Gumman glöm min förra kommentar :) Och så säger vi såhär:
du förstår mig också snuttan!
Även när vi ligger i trapphuset på varandra och dricker ur pavan och tar på varandras bröst

ooops sa jag det där högt :)

Puss på dig

2008-02-03 @ 11:29:03
URL: http://www.aleqs.wordpress.com
Postat av: smultris

Aleks, du gick ju :(

Då blev vi lessna ju...

2008-02-03 @ 12:56:03
URL: http://www.smultris.se
Postat av: aleks

Jag var åsså lessen :(

PUSS

2008-02-03 @ 19:37:08
Postat av: smultris

och nu är du hos din kickerkompis istället :(

2008-02-03 @ 22:15:15
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Anonym

Jag är glad. Farin har fyllt mig med rött och vi har just sett Green Street Hooligans. Han sitter på knä och stryker, vilken husmor va? Bortskämd blir man lätt om man är som man är och det är jag *sträcker på sig och jamar*

2008-02-03 @ 22:58:49
Postat av: smultris

ahhmen, hur kunde du dricka sånt dagen efter lättmjölksrallyt :D

2008-02-04 @ 10:35:08
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

Jenny
Lättmjöl = öl
(Hallon)Saft = vin

Det var i lagom doser och jättetrevligt så det var ingen fara alls.

2008-02-04 @ 10:42:43
Postat av: Isak

ahahahaha. värre än mina fyllesamtal på min ära;P.

2008-02-05 @ 07:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback