Jag är grym på reklam ;)

image575









image576

Kommentarer
Postat av: smultris

det finns bara ETT fel...:

Det är hallon istället för smultron ;)

Postat av: cicci

Haha Morsan, ser du vilket hallon som har dina ögon?

2008-02-15 @ 11:49:35
Postat av: smultris

säg inte att det e den tjocka gubben... ehhhh, tjocka hallonet menar jag ;)

2008-02-15 @ 12:20:33
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

johooooo :D
Samma som gömmer sig i buskarna på barnfamiljbilden.
Hallonet i busken = Jenny, under bordet är en av mina blondiner, Lina
I korgen på bordet ligger Tina, i korgen på marken har vi min storasyrra och längst bak ligger Farin på lur.
Blondinerna har redan bestämt att du och Farin är peddohallon, Lina och Tina går på crack och syrran är en alien. Jag som tyckte alla var så söta :(

2008-02-15 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback