Nu faller en hel del på plats

image564
Spanienresan är äntligen bokad, kursen i säljningsteknik är härmed avklarad, anställningsavtalet är (snart) påskrivet (jag ska bara läsa igenom det hundra gånger till) och på söndag har jag min första arbetsdag där jag får använda några av mina mest dominerande egenskaper

*Tal
*Charm
*Övertalningsförmåga
*Röstkontroll
    också ska jag dricka en massa kaffe

Suveränt





image565När jag åkte buss dit så joggade en karl vid sidan av. Den förplåtade hurtbullen höll bussens tempo från Odenplan till Stadion. Han påminde lite om Aberatio till utseendet.

Åh justja, när Lola, Deams och jag satt på Tumbastation så såg vi en människa som såg ut.. ja.. han såg ut som Aberatio och Robert W skulle gjort om de varit en och samma människa. Vi kanske ska prova att krocka dom.


Idag har jag bowlat med 2 av mina favoritkillar, David och Thieme, och en liten kletig AIK-sak. Ola, som äger stället, var där och jag har faktiskt saknat honom. Himla längsen. Han frågade ifall jag skulle börja jobba där på söndagar och ja.. jag funderar på det. Få se om jag hinner med.



image566Som ni kanske märker på det pladdriga språket så är jag lite hyper. Kom, som sagt, precis hem från kursen där jag snabbt klickade med en underbar jävla blatte som väckte mina pladderattatattatattacker som bara min gamla polare Natta (bild till höger) kunde. Denna härliga människa är säkert också libanes, jag glömde fråga. Fick bara fram vettig info som vilket stjärntecken hon var (Lejon), hur gammal hennes bror var (21) och vad hennes drömyrke var innan hon började gymnasiet (frisör, och inte fritös som jag råkade höra).

Nu ska jag äta sen middag, eventuellt dricka te. Också ska jag läsa
blodiga skor, jag har hört att den ska vara bra.

Musik kommer här. Ciao

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Intressant.
Skulle vilja veta vem denna man är.

I en del av de fraktioner av människor jag umgås med är jag nämligen helt okänd som poet och musiker, men känd som snubben som springer jävligt snabbt och är extremt uthållig.


Denna talang är bara ett av många områden där jag känner en alienation gentemot min familj. Och en av många drivande processer som lett fram till den sk. "adoptivteorin" (alternativt "förväxlingsteorin")

Den går i huvudsak ut på två saker:
- Jag skiljer mig så mycket från resten av familjen
att de ur logisk härledning inte kan vara min biologiska familj
- Jag vill inte riktigt tänka mig att mina föräldrar
legat med varann.

Mannen du såg mellan Odenplan och Stadion kan mycket väl vara min riktiga, biologiska bror.

I vilket fall. Hur än läget är, så vet jag detta:

Robert W är min bror... från en annan mor :D

Postat av: mumin

hm, ja du har ju dina knep;D.

men varför lade du inte in en bild som man kunde maximera? hon Natta såg ju riktigt fräsch ut=P.

2008-02-13 @ 09:03:38
Postat av: Daemon

Ja, just det. Han var farligt lik en korsning av dessa två gentlemen!
Som en galen provrörsklon liksom :-O

2008-02-13 @ 09:46:58
Postat av: cicci

Jadu Tobbe, jag vet hur det känns. Jag har fyra syskon och alla är blonda och blå/grönögda. Jävla brevbärare...

Natta är så gott som gift mumin, sorry.

2008-02-13 @ 10:05:13
Postat av: cicci

och visst var han förbannat lik? Jag, som inte ens kommer ihåg att jag träffat Robert W, såg att han var med i mixen. Charmig sak det där

2008-02-13 @ 10:06:46
Postat av: Daemon

Robert, Tobbe och jag är nattens riddare - ja, poetikens tre musketörer if you will!

2008-02-13 @ 13:27:59
Postat av: Tobbe

Hey! All respekt åt brevbäraryrket. Det är en fin kår... ;)

Daemon har rätt. Blev vi inte dessutom dubbade till det på Kvarnen nån gång? :D

Minns i vilket fall att någon tant där frågade om vi tre var bröder. Svaret blev givetvis "ja".

2008-02-13 @ 15:10:09
URL: http://www.aberatism.com
Postat av: smultris

gud vad ni babblar, snacka om att jag vart off i ett dyhgn ;)
Det hinner hönda en massa då märker jag :D

Puss på er :)

2008-02-13 @ 17:11:59
URL: http://www.smultris.se
Postat av: smultris

oj, ser nu att jag stavade väldigt fint förut ;)

2008-02-13 @ 20:31:06
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback