Om Southside (kommentarer från smultris.se)

image499Lola, Aberatio och jag läste varsin text på scen (Lola, 2) och var asgrymma.
Det gick extra bra för mig eftersom att jag viskade så att ingen hörde vad jag sa.

Shin var där, lika söt som alltid. Nyklippt. Aberatio, också nyklippt. Lola, relativt nykter till en början. Daniel_78 vad också där och försökte få min åsikt om Lokes senaste skiva medans jag dansade balett runt honom och sjöng någonting. Midnatt råder eller något annat intellektuellt.

Vi var lite gladare i hatten då än vad vi är på bilden till vänster. Togs på nyår, säkert när det var politiksnack eller något annat viktigt.

Cissi med ssssssss hade mig i knäet halva kvällen. Jag och hennes pojkvän kom överens om att vi skulle ha delad vårdnad (jag fick nätterna, han fick dagarna). Jag blir så lätt förälskad i rödhättor. Sen kom rookie-Johan som Cissi genast bestämde var min pojkvän eftersom att vi då skulle heta likadant samt ha pojkvänner med likadana namn och matchande röda tröjor.

När alla egentligen ville att vi skulle gå hem satt vi och lekte en poesilek där alla skulle säga en strof var. Själv sjöng jag (surprise, surpriiiiise) men det impade iallafall på icke-poeterna i hörnet såg jag. Tack pojkar *bugar*.

Sen lyckades jag ragga upp en kebabturk genom att säga "Jag älskar kött" på libanesiska (Natta, min lilla hobbyblatte, vi får la ses snart). Lola och Aberatio raggade upp David som gillade Freud (och Nietzsche) var frisör och även något så tjusigt som UFOobservatör. För mer utförlig beskrivning av vad detta kan vara står Aberatio till svars.

Sen gick jag hem med en penna, en vit halsduk, en rosa scarf, ett vykort där det står "Jag är en utvald böna" och ett gäng ipren. Inget av det är mitt men jag är inte ledsen för det.

Snackade lite om poeter i allmänhet med blondinerna som snabbt förstod att det handlade om en väldigt invecklad typ av incest samt kom på det nya uttrycket poeter med fördelar

Förövrigt så jobbar jag numera på Gärdet
Skål på er

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja, vi rockade! Och vi finns ju på film också :)
Intressant att se vad som kommer att hända med den.

Den 3/3 är det på southside igen. Hey Ho!

Postat av: smultris

jobbar på gärdet?

2008-02-05 @ 22:45:13
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Jajustfan, det hade jag glömt. Den filmen måste vi
ju se till att komma över, inget snack.

Ja, jag jobbar antagligen på Gärdet snart. Först ska jag få några kurser i försäljningsteknik och dylikt. Det börjar på tisdag. Sen är det 2 veckor med lite annat och sen jobbar jag där om jag inte lyckas bita chefen i pungen eller gör något annat dumt.

2008-02-06 @ 00:05:47
Postat av: Daniel

Du dansade så fint,
jag får dansa med dig när jag är lite piggare ;)

2008-02-07 @ 14:04:48
Postat av: Cicci

Sötnos där:P Det var nog snarare nyfödd Bambi på hal is. Eller som den där sköldpaddan i Kalle Anka *bing-BING-bing-BING-bing*

2008-02-07 @ 15:38:36
Postat av: Isak

seriösa UFO-jägare har inget liv men får tonvis med respekt ifrån min sida. någon måste ju ta reda på om vi är ensamma i universum. går inte med på att se sådär dumt förvånad ut som presidenten alltid gör i alla sci-fi rullar när det kommer besök haha.

2008-02-07 @ 21:34:48
Postat av: cicci

Seriöst mumin, sitter du och väntar på Independence day?

2008-02-07 @ 23:11:15
Postat av: Isak

självklart, någon måste ju mangla jänkarna, och personligen skulle jag ställa mig på aliensens sida bara för att få stätta en stövel i fejat på bush.

2008-02-09 @ 12:19:36
Postat av: cicci

Visst. Jag ringer dig när det händer och hör om du är lika kaxig då

2008-02-09 @ 14:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback