Ahahaaha

Shin tyckte jag skulle kolla in LOLcats. Det här var faktiskt den enda jag tyckte var riktigt rolig men SATAN vad jag tyckte den var rolig. Inte helt snäll humor, jag vet.

image459


Jag kanske känner igen mig lite ;)
Jävla brevbärare


Jag misslyckades med att ta hem Två på en miljon. Jag glömde helt enkelt.
Men den har legat och samlat damm sedan slutet av september, jag tror jag överlever en helg till. Det absolut skönaste är att det faktiskt inte spelar någon större roll om den försvinner. Lite trist skulle det ju vara, det är ju verkligen ett härligt minne, men jag skulle inte ligga sömnlös.



Att bero på sömn. Lola hade skrivit i sin blogg om en dröm hon haft. Jag drömmer inte så ofta men när jag väl gör det tycker jag alltid det är lika jävla roligt. Tyvärr brukar jag bara minnas det sista jag drömmer och kan då med hjälp av det påminna mig om hur det hela började men min tvistade hjärna slår oftast om den en annan, kort och helt oviktig dröm precis innan jag slår upp ögonen till det förbannade ring ring ring ring ring ring ring.. BANANAPHOOOOONE

Det rycker i varenda muskel i mig när jag sitter där i yrvaket tillstånd och vet (vet vet VET!) att det var något jag skulle komma ihåg. Att jag glömt något viktigt. Jag har säkert löst livets gåta för längesedan, bara det att jag inte minns det i vaket tillstånd.
Surt sa räven.


Men inatt var jag för trött för att drömma något alls. Jag skulle egentligen bakat scones men jag väntar nog tills målsmännen åkt till Mora så det inte blir för mycket krig. Morsan (syrran, bästa polaren, ägaren till soffan jag sover i..) badar och har huvudvärk för tillfället. Jag saknar henne. Jag saknar att vara hos henne, där behöver man inte prestera ett skit. Oftast är jag inte ens ett vettigt sällskap och det gör tydligen ingenting. Man behöver sånna platser.



18:30: Nu har jag ätit chaimat och målsmännen är som bortblåsta. Jag hann dessutom boka upp en bio med tjejerna på lördag och ev. en fika med Farin på söndag. Nu dricker jag te, snart ska jag baka scones. Mys.
Ciao

Kommentarer
Postat av: smultris

låter fan som en mysig hemmakväll för sig själv, såna behövs ska jag tala om ;)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback