Finalen på Rabarber (igen. GUD så tjatigt)


Ok, innan ni säger något så ska jag förklara orättvisan här.
Andreas och jag snackade för ett tag sen och då lovade jag att skicka bilderna så fort jag behandlat dom i photoshop.. det är idag som jag har haft tillfälle då.
Sen började jag redigera bilderna på mig för att.. jag tycker om att se på mig. SÅ nu var det sagt.
När jag sen tänkte börja redigera bilderna på er andra så släcks ljuset i byggnaden vilket i princip betyder
om-du-inte-redan-är-inlåst-så-bör-du-pallra-dig-iväg-illa-kvickt

...och HÄR SITTER JAG OCH BLOGGAR OM DET, ÄR JAG INTE RIKTIGT KLOK I SKALLEN?

Nej det är jag inte för jag tänker dessutom slänga upp bilderna jag har gjort. Aldrig att jag har suttit här och finlirat i onödan, det händer bara inte.



Fotografen är självklart Smultris






Nu springer jag




Jag klarade mig och nu är jag hemma. Har ätit middag och visar Björn Gustafsson för min bror.

Musik




Andreas kan hämta ut sina bilder i full storlek här.
Skaffa msn!
Trackback