Klar med typsnittsarbetet i Grafisk Design

och såhär blev det:

image454
image455image456image457image458


Varför är det så mysigt att krama någon som är så lång att man måste stå på tå? Jag måste vara vietnames på något hörn för i Vietnam är längd och skönhet samma sak.

Simon hjärtat, man behöver inte vara lång för att se bra ut.
Du är assnygg du också *pussar panna*



Fredd och jag drömde oss bort på bussen hem och började spåna på att skaffa katt tillsammans. Delad vårdnad. Den ene tar över när den andre reser bort och vise versa. Problemet är då att Fredd kanske har blivit allergisk på senare tid så där sprack det. Han får skaffa sig en vandrande pinne istället

Vi såg "Thank you for smoking". Den är bra. Lysande kameraarbete och valet av musik är fan underbart.


Igår var jag ute med salsakillen (gentleman nr. 1 av tre möjliga) och tog en lättmjölk eller fem. Astrevligt, det var alldeles för längesen vi sågs. Det är inte helt säkert att han håller med. Han pratade om att flytta till Kungsholmen varpå jag förtjust pep att vi i princip skulle bli grannar i sådana fall.
Då ändrade han sig genast

Nejmen det är verkligen jätteskönt, vi fick jättemycket sagt och utrett och jag vill påstå att vi är mycket thightare nu. Sen är det intressant hur svårt folk har svårt att koppla år. Han köpte att jag var 16 när vi lärde känna varandra förra året (april 2007 kom vi fram till va?) men när jag igår påminde om att jag var född 1990 höll han på att få hjärtstillestånd. Själv är han ju 74. Bra årgång

Sen kom hans nuvarande böna och plockade upp oss. Hon är så jäkla söt så det finns inte.


I måndags blev jag äntligen av med min strupkatarr så det har jag firat hela veckan med att dricka ikapp alla koppar kaffe jag missat och just nu tuggar jag på en mandarin. Fick precis reda på att Thomas Dybdahl var norrman, det visste jag inte. Började nästan tro på spöken när det mitt i en låt kom in en knarrig gubbröst som på ren svenska (trodde jag, men det var visst ren norska) viskade någonting om livskvalité.
Nu ska jag försöka få något vettigt gjort innan jag drar till yogan

Zavolej mi


Jag är egentligen inte så mycket för Kent men jag är mycket för nämnda stad.




17:10: Glömde! Jag hittade Laus och Cicci - Två på en miljon i en mapp i Megy. Jag tror det är dags att den får börja spelas igen. Tar hem den imorgon

Kommentarer
Postat av: smultris

mmmm, Fräääddd :)

Mmmm, joakim berg, kent... Mmmmmmmmmmm...
*Slurp*

Postat av: cicci

Justfan, du har ju träffat Fredd:) det hade jag glömt

2008-01-25 @ 00:55:43
Postat av: smultris

jag har drömt om dig och Thieme eller vad han kallas :)

2008-01-25 @ 11:09:44
URL: http://www.smultris.se
Postat av: smultris

jag har drömt om dig och Thieme eller vad han kallas :)

2008-01-25 @ 11:11:24
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Jasså? Vad drömde du då?
jag drömde för ett tag sedan att Ja, Simon, Fredd, David och Thieme satt på varsin stol i en ring i La Isla's lokal (remember?)
Hård röd belysning. Så kom jag helt plötsligt på att de var våldtäktsmän så jag ursäktade mig och sa att jag skulle gå och langa knark. Sprang därifrån och glömde väskan med alla mina saker i :(

Tur att de är snälla pojkar i verkligheten

2008-01-25 @ 11:51:32
Postat av: mumin

*host*1.93*host*;)

2008-01-30 @ 08:03:24
Postat av: cicci

Bra försök

2008-01-30 @ 10:11:25
Postat av: Anonym

javisst var det haha.

hahaha. "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" har gått varm på klubbarna i stockholm med eller?;D

2008-01-31 @ 07:44:51
Postat av: Cicci

Du skulle bara veta ;)
Nu ska vi se om du känner igen mig på oretuscherade bilder: http://youtube.com/watch?v=viyMtmQXrsM

2008-01-31 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback