På lördag ska jag bara ta det lugnt


Jo pytt. Körrep hela dagen. Hem. Dusch. Mina hemmagjorda pannkakor (fråga inte hur jag gör men de smakar som mormors. Jag är grym) och sen iväg till bion, Anne och Lova för att se This is England.
Den var tung, tung, tung och jag kom hem precis nyligen efter trots att Daems och Farin tyckte jag kunde ta mig ut till de andra poeterna (som nog är duktigt packade vid dethär laget). Jag är helt enkelt för trött.
Då ringer Alex och Niklas och frågar ifall de får komma över med en bra film.
Det ska jag nog klara av, strålande kompromiss som innebär att jag inte behöver röra mig en milimeter från mitt vaniljte och min delade kiwi. Ingen hackad kyckling utan frukten.

Imorgon skulle jag först fikat med Farin, men han skulle lägga golv med familjen (familjen före allt, den kör vi också) och sen skulle jag haft en konsert men den ställdes också in så söndagen blir bara lugn och skön.

.. ... Pytt! Jenny lyckas alltid få mig att lova så konstiga saker. Nu har jag lovat att jag ska åka ut till Tumba och laga pannkakor till henne, AA, Deams och den randiga människan. Sen ska jag ev. ha Eddie Izzard-kväll med Farin om hans mamma släpper iväg honom.


Med andra ord: Ingen sömn denna helg heller


Musik

Och förövrigt så blev det inga scones, vi hade slut på smör.

Kommentarer
Postat av: eva

häftig blogg design!

Postat av: cicci

Nejmen vad go du var då! Tack Eva

2008-01-27 @ 00:18:21
Postat av: smultris

men shit, det hade jag glömt... jag ska ju banta idag :D

2008-01-27 @ 11:58:18
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback