Slutade tidigare

vilket innerbär att jag har en glipa fram till 18:30 då jag ska dra till yogan. Istället för att göra sånt jag vill göra, som att skriva långa, konstiga blogginlägg eller leka med bilder, så ska jag göra något vettigt. Har precis gjort en lista över vad som borde göras.

  • Skriva skräckrecension om "Hanteringen av odöda" (vilket är en sjuk uppgift eftersom att det inte är en skräckis)
  • Skriva en argumenterande text (debatt?) på engelska om valfritt ämne
  • Skriv en text i journalistsstuk om alla moderna -ismer i samhället
  • Sortera kläder
  • Sätt in alla jävla papper i rätt pärmar
  • Få rätt på böckerna. Var är dom?
  • Maila iväg BDSM-, tema pendling- och kristallbilderna
  • Lägg upp en ny budget (Den senaste sög)
  • Läs på mer om feminismen och surrealismen
  • Hämta hem Raven
  • Öva Bin-nam-ma, Pastime with good company (och häfta ihop den, det här går inte), Salve Regina (den av Poulenc), Sanctus och The making of the drum (Chilcott. Bör också häftas)
Det är det jag kan göra här. Sen har jag massa arbeten i Illustrator/In Design, samt kläder som måste inhandlas

Det är bara att köra igång.




Kommentarer
Postat av: smultris

nog tusan går den under genren skräck????

Det är en jävligt bra bok iaf.

Postat av: cicci

Jo, den är helt ok men du kan ju inte påstå att du tyckte den var läskig. Deckare skulle jag säga

2008-01-31 @ 17:40:40
Postat av: smultris

fast inte kan man klassa zombies under deckare, även om den inte var så läskig...

Jar du läst hans andra bok... "låt den rätta komma in"?

Jag har den också, grymt bra.

2008-01-31 @ 19:11:14
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Får jag skicka min recension till dig så får jag s om du håller med?

2008-01-31 @ 23:33:53
Postat av: smultris

gud ja :D

2008-02-02 @ 05:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback