Vad har hänt?

..sen senaste inlägget? Dvs, hur mycket har världen förändrats sen i fredags.

Well... i fredags så drog jag till Peter, Erica och Daniel för att andas och snacka ut. Helt underbara människor.
Erica gick och la sig innan 22 och Daniel försvann vid spöktimmen. Sen satt jag och Peter uppe med varsin kopp te för att prata, lyssna, tänka, skriva och avbryta varandra stup i kvarten. Högvarv. Vid 4 var jag i koma så jag kröp ner i Ericas säng och sov som en gris tills Daniel glatt väckte mig klockan 10. Erica var tyvärr tvungen att gå. Fantastisk tjej, verkligen. Daniel, den gullungen, tyckte det var bättre om jag klättrade upp i hans våningssäng och kollade på hans nya TV för han hade så kalla tår *ler*.
Pelle sms:ade galet när vi skulle göra lunch. Dyrt, påpekade Daniel. Påminn mig om att jag ska ringa Pelle när jag har tid över.

Halv 4 vaknade Peter och en halvtimme senare stod jag på tunnelbanestationen.

16:45 var jag hemma. In i duschen, red ut håret, byt unkna kläder och sen var det bara att ge sig av igen. Hade blivit bjuden på middag hos Shin och Andreas.
Även det blev en supermysigt kväll. Andreas och Shin kunde både brottas och dansa men bara när de åt en viss sorts ost (?). Eller ja, brottas kunde de i vilket fall. Medans Shin var och nattade Andreas så passade jag och Farin på att bestämma tid och plats att ses idag (Jag har faktiskt lite brådis till den träffen)
Sen satt vi och såg på UFC tills vi kom på hur mycket klockan var. Sista tunnelbanan till Odenplan hade gått men det fanns tydligen en buss man kunde ta raka spåret. Det struntade jag i för det var mörkt och blött och var halvsov redan så jag stannade över på soffan. Soffor är lite min grej faktiskimage547, jag sover alltid jättebra i sånna.

Vaknar stax innan 8 av en Shin som hade tvättstuga. Frukost. Mer snack. Missade bussen med 2 minuter, fick vänta 28 på nästa och nu är jag hemma. Tadaaaa.
Och nu ska jag träffa Farin så vi får höras. Jag har ingen passade bild så ni får se utstyrseln jag hade på sjungningen för Reinholds på Oskars. Jag antar att ni har hört sagan, det är en av mina favoriter?
Ni får se bilden iallafall. Med klirrande schalett (stavas det så? Den är inte med på bilden), lika högljudd, röd sjal över axlarna, klackskor och kastanjetter så hörde man precis var jag var hela kvällen. Mina medarberare var duktigt trötta på mig men gästerna visade bara uppskattning.

Nu måste jag verkligen rusa. Puss

Kommentarer
Postat av: smultris

vem är farinsockret då, undrar lilla jag :)

Postat av: cicci

Jag kallar Andreas för Farin eftersom att han kallar mig socker

2008-01-20 @ 16:42:16
Postat av: Daemon

Full rulle i den söta fröken cecilia linds liv :-)

2008-01-20 @ 17:34:44
Postat av: Isak

nämen! är det rådjursögon jag ser? haha=P.

2008-01-21 @ 09:16:43
Postat av: cicci

Seriös jävel. Eller var det stabil? ;)

2008-01-21 @ 09:23:36
Postat av: Isak

haha, ja av oss är det du som är den stabile=P.

2008-01-23 @ 15:46:13
Postat av: cicci

Och du den seriöse eller vaddå? :P
Nejdu Mumin, vi är två för hopplösa fall för att ens få uttala oss

2008-01-24 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback