Musikleken

De flesta vet nog hur den här leken går till vid det här laget men:



Öppna din playlist, sätt på shuffle och klicka fram till en ny låt för varje fråga. Skriv låttiteln som svar på frågan, hur konstigt det än blir. Inget fusk!






1. Vad var din första tanke när du vaknade i morse?

Can't be so         Nej! Nej, är det redan morgon?


2. Vad tror du dina vänner tycker om dig?
Huset         Ok, antingen så känner de sig som hemma eller så tycker de att jag är fet


3. Vad tror du din familj tycker om dig?
Superfreak         Ja, de borde ju veta


4. Hur skulle du beskriva dig själv?
Holding out for a hero         Haha så kan man ju faktiskt se på saken


5. Vilken låt borde spelas på din begravning?
Don't worry, be happy         Lätt!


6. Vilken låt spelades på ditt dop?
Saltando sin parar         (iögonfallande utan att stanna.. typ)


7. Hur kommer ditt kärleksliv bli?
It will not happen here         ...snällt


8. Hur går det med din karriär?
Tillbaka hem         Över min döda kropp!


9. Vilka förhoppningar har folk för dig?
Aldrig mera rädd         Puss på er


10. När trivs du som bäst?
Jag ger dig min morgon


11. Hur känner du dig just nu?
Vargarnas revansch         Visste ni att både min pappa och min pojkvän liknar sig vid vargar?


12. Vad händer för dig imorgon?
Valfader          Det lät intressant om inte annat


13. Hur blir år 2008?

Längst fram i taxin         ..folk kommer köra mycket med mig?


14. Vad gör dig glad?
Eldsjäl         Brinner för dig också Bambi ;)


15. Vad gör dig ledsen?
Shadow         "I feel like a shadow walking behind who you think I am..."


16. Vad gör dig arg?
Let's get it on         Kom an då!


17. Vad är det sista du ser innan du dör?
Your glasses         ooookey :S


18. Vilken låt har haft störst inverkan på ditt liv?
Soft King Kong         Jag visste inte ens att jag hade den här låten i min playlist


19. Hur är din sinnesstämning just nu?
En tutte är en tutte         :P Bröstfixerad


20. Vad gör du?
Hoppas glöden finns där         jazo


21. Vad hade du egentligen velat göra?
Jag hatar dig också älskling         nej


22. Hur är din framtidsvision?

Endless parade         Det känns ju hoppfullt men skitsamma, jag dör säkert ung ändå


23. Vad tänker du på?
So sweet         Korrekt


24. Ta en person som du ofta tänker på och gör en association:
I feel for you         I think I love you


25. Vad är det bästa som skulle kunna hända just nu?
solitude         för egentligen borde jag skriva klart ett arbete


26. Jag säger alkohol. Du säger:
Fading like a flower         Tål inte ett skit


27. Jag säger droger. Du säger:
Två på en miljon         DÖR av det! Ajabaja!


28. Jag säger sex. Du säger:
Let you down         Dålig i sängen?


29. Hur är din bästa vän?
2000 grader         Het ;)


30. Ge alla en sista hälsning nu:

Ingen kan älska som vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback