Några tankar från 10 april 2008


" ”Nu äter jag upp dig!”

Med ett stort vrål flyger jag över henne som skrattar förtjust och panikslaget när jag tandlöst biter henne över revbenen
”Hur smakar jag?”
”Gott!”
”Gott som godis?”
”Du smakar lillasyster, det är mycket godare än godis. Du är så söt så man får lust att… ÄTA UPP DIG!”

Syskonkärleken ekar mellan rosa tapeter

Jag funderade nyss vilken smak jag har själv
Senast jag tog mig en bit av någon så smakade han salt och det tycker jag om
Salt alltså
Ja, honom också, men det är en helt annan historia för det får jag egentligen inte göra
I alla fall inte för mycket..

Nog om det!
Jag funderade på hur jag smakade och om det ändras beroende på humör
Och då, vilket humör som är godast.
Och ja, jag vet att jag är helt körd i skallen men någon ska ju vara jag också. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback