Teknikens underverk

Uäh! Det känns som om min hjärnsubstats långsamt rinner ut i tangentbordet. Jag sitter i en tjock, surrande internetbubbla som fyller atmosfären i hela lägenheten. Sidors pingande och högtalares sprakande har letat sig upp längsmed näsbenet, upp bakom pannan och surrar nu omkring där och distraherar de få hjärnceller jag har kvar. Det är så enkelt att bara stänga av och gå härifrån - ibland - men då kommer man på att Juuuust det, var det inte ett mail jag skulle skicka? En bild jag skulle fixa? En vän man borde ha den äran att få gratulera eller varför inte fylla i alla jävla blanketter för att få körkortstillstånd?? Om datorallergi finns är jag klart i riskzonen. Jag får ont i huvudet och blir trött, deprimerad och lättirriterad. Nä fy fan, ut i solen med mig. NU!






Kommentarer
Postat av: jennypenny

fuller<???



nä inte jag...



ringa, ja ok då.. i morn...



puss

2008-07-15 @ 23:41:56
Postat av: Mumin

hahahahaha!



the internet is for poooorn!



word gröna mannen;D

2008-07-23 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback