Efterlyses! Hittelön!



Hanna Gustafsson. En 18årig, blåögd blondin, ca 1.68 lång. Sågs senast på stationen Torre Blanca, Fuengirola, Málaga, Spanien. Tycker om att dansa och guppa. Hatar batistini.

Svarar inte i mobil eller hemtelefon. Jag har slutat ringa eftersom att jag gissar att hon avsiktligt inte svarar då att jag glömde hennes födelsedag och hemkomst till Sverige i mitten av juni. Om någon hör av eller träffar henne kan ni väl hälsa henne att jag vill gottgöra henne snarast möjligt och saknar hennes röst. Upphittaren belönas med glass.

Kommentarer
Postat av: smultris

tyvärr vistas hon ninte i mina hemtrakter alls, men om jag skulle snubbla över henne så stoppar jag ner henne i handväskan och överlämnar henne mot lösensumma: glass!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback