Foton

Jag har blivit matond. Eller så har jag kanske alltid varit det bara att jag inte har tänkt på det.

Mötet med fotografen Hamlin imorgon blir inställt pga av busstrejken som tydligen ska dra igång vid midnatt. Thomas, som skulle hålla i fotokursen, ringde mig nyss och eftersom att jag var bombsäker på att det var Peter så svarade jag med ett  "jaaaaaaaazo?". Det var tur att människan hade humor

Det kommer antagligen inte bli mycket mer bilder här förutom de som är till själva texten utan alla jag vill stoltsera med hamnar på
www.laddanerbilderna.blogg.se.  Den är lite rolig på det sättet att jag jobbat mycket i stilmallen och lagt in några favoritbilder som bakgrund till själva sidan. Ju fler inlägg jag gör desto mer att bakgrunden kommer att synas och efter hand kommer nog ett och annat känt ansikte poppa upp och ligga kvar. För er som är intresserade så tillhör dessa vackra ansikten/kroppar (i ordning) följande människor:

Jenny Axelsson (Smultris)
Simon Westerlund
Christina Grundin (Tina)
Daniel Lyrstedt (Daniel_78)
Adam
Irma Lind
Tomas Fröberg
Ulf Hasselbäck (Shininkagemusha)

Jag föreslår att ni kikar och godkänner bilderna så ingen behöver känna sig uthängd.




Hanna, jag får inte tag på dig. Var är du?

Kommentarer
Postat av: daniel

wiiiee jag är med på bild :)

2008-07-06 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback