Jenny! Gissa vem som ringde mig 02:13 inatt?

- *mummelharkelmutter* Aaa, det är Cicci

- Men hallo ella, sover du?

- mmmmm

- Ok. Men jag kan ringa en annan gång

- Mmmnäe. Det är lugnt för min del

- Säkert?

- Jadå


- Helt säkert? Jag kan ringa en annan gång

- Lugnt för min del, kör på

- Haha fan va gött. Nejmen Robin heter jag, vi träffades på något tåg någongång.


- .... men tja! Shit, ja det var ju ett tag sen.

- Var är du nu?
image623

- I min jättesköna säng

- Jajaja men var är den?

- I Stockholm

- Men fan, jag har ju precis vart och jobbat i Stockholm! Fast det sa jag ju till er att jag gör

- Det kommer jag inte ihåg, men jag kommer ihåg att du hade flickvän


- Jaja men hon är dumpad sen länge.

- Ok, ok. Men visst var det dig jag träffade med Jenny och den andra snubben?

- Jenny hette hon ja! Men någon annan snubbe kommer jag inte ihåg. Däremot minns jag att hon hade sin tik med
sig. Vad hette hon nuigen?

- Karlsson

- Just fan. Crack Karlsson!

- Haha, har du också sett den?

- Har inte alla det?



Osv osv...
Rolig jävla människa. Han hade precis varit ute men lät imponerande nykter. Vi kom inte fram till något vettigt iallafall men jag lovade att ringa nästa gång jag var i Götet (vilket är ganska snart. Jag ska dit och sjunga i maj) och att jag skulle hälsa till dig Jenny och till Calle. Nu pratar jag med dialekt, vilket kanske inte är så bra nu när jag ska sitta i luren och sälja hela dan men men, mysfaktorn är hög. Många Göteborgsminnen rullar upp, särskilt i kombination med den här låten

Nu ska jag svänga förbi äldsta brorsan, som bor ute på Gärdet, mycket praktiskt, innan jag ska till jobbet. Puss påre

Kommentarer
Postat av: smultris

fan va sjukt :D

haha, tog en bra stund innan jag hajade vem han var, men så kom jag till tågbiten och då föll poletten ner :D

Kul som fan att han ringde ju :D

Postat av: Cicci

haha samma här. Nyvaken och allt så trodde jag först det var Martin eller Daniel.

2008-03-10 @ 10:43:15
Postat av: Daemon

Det var jag!

2008-03-10 @ 12:32:22
Postat av: smultris

haha, daniel ditt mongo :)

2008-03-10 @ 16:50:15
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

Haha jasåå, det kanske var skånska då, fel av mig

2008-03-10 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback