Mina ögonstenar


*pling-plong*
Niklas är en lydig ung man. Går självfallet och öppnar dörren.
Utanför står våran 8åriga granne och en lika gammal klasskamrat med ett gäng pappersgubbar

- HEJ!
- Ja hej hej
- Vill du köpa en tavla?
- Nej tack.
- Varför då?
- Därför att jag inte är intresserad
- Varför?
- Därför
- Varför?
- Därför
- "Därför" är inget svar
- "Varför" är ingen fråga
- Men den här kostar bara 50 öre *ser på min bror med en förkrossad min*

Det slutade med att han betalade 2 kronor för en gubbe. Toooooffeeeeeel!
Svart dessutom, din skattesmitare. Nicke, du är en skam för svenska folket! Toffelfolket






Nea visade mig
denna. Ge den en chans. Den är lite långtråkig i början men den tar sig, I promes.





Morsan. Om jag någon gång får några ungar så ska jag se till att du kallar dig mormor Jenny, bara så du vet :P


image678image673image674image677


Kommentarer
Postat av: smultris

KOSSA!!!!!!!!!!

haha, äjmen mormor går väl bra ;)

Har du blandat våra ögon????

Eller oss, är vi 1 nu?

:D

Postat av: smultris

jo ang grannhistorien så höll jag på att skratta på mig... ehhh, kan man skratta på sig?

2008-03-26 @ 22:57:58
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

Erhm.. av din kommentar att döma så vet jag inte om du såg det men om du förstorar bilderna så ser du att mina tre ögonstenar är i mina.. ögonstenar.. blir det ja.
Hanna, Tessie och du

2008-03-26 @ 23:02:11
Postat av: smultris

faen faen vad coolt... jag förstorade ju dom inte ens från början... vilken mupp jag är ;)

Så supersnyggt gjort...

2008-03-26 @ 23:13:07
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Tycker du det? Tack fan
Det var bara den sista bilden som var tillräckligt stor så jag ska göra om det ordentligt någon annan gång

2008-03-26 @ 23:22:37
Postat av: Daemon

Jag kollade ögonbrynen.. är jag skadad? ;-D

2008-03-27 @ 09:55:39
Postat av: sallad

Haha Deams, ibland är du en sån sötnos.
Jag tar det som en fin komplimang

2008-03-27 @ 11:34:42
Postat av: smultris

men du SER ju aldrig mig... jävla Daemon ... *muttrar*

2008-03-27 @ 13:12:56
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback