Och nu när vi pratar om drömmar....



ja hurrni.. först drömde jag att jag inte hade öppnat min packning på några veckor så när dragkejdan väl drogs upp så fanns krog det pälsängrar kring bland kläderna.
Jag ville inte gärna rota i det där så jag gick ifrån en stund (eller en dag, med drömmar vet man ju inte så noga). När jag kom tillbaka satt det tre möss i packningen också och när de fick syn på mig tog en av dom ett
monstruöst hopp och landade på min mage. Så där sprang jag omkring och
försökte undvika att bli biten. Nästa gång jag kom tillbaka satt där
en riktigt raggig katt. Rabiesvarning så det tjöt om den (inte ens
nära på katten på bilden men.. det är en katt
) Sen satte jag på
mig en blå byggarbetshjälm som tydligen var full av vita larver.

Den drömmen var inte behaglig. Det slutade med att jag bröt
nacken av både musen och katten. När jag vaknade hade jag ett
otroligt sug efter att få packa upp och skicka in pengar till
Djurens Rätt.

Det gjorde jag inte utan somnade om och drömde mera

image599Den här gången var jag ute på Kaggis (morföräldrarnas landställe) med yngsta bror, målsman, målsmans snubbe, mormor, morfar, Shin, hans mamma och pappa, hans fyra bröder (Har han bröder?) och två fruar till två av dessa. Jag fick ett diskställ av en snäll granne och sen började Shin, jag och alla hans bröder sjunga The battle of Jericho, 8 stämmigt (den är nog 10stämmig i vanliga fall om jag inte minns helt galet)
Yngsta brodern berömde mig för att jag kunde flexa mellan första och andrastämman.

Drömtydning, någon?
Bilden här är den enda bilden jag har från Kaggis.
Det måste bli ändring!





Igår ringde Jenny och jag var väl säkert en hundradel för långsam på att svara. Hon ringer väl upp igen, tänkte jag och ställde mig för att göra middag. Efter en halvtimme ringde jag själv, men det var upptaget. Presenterade Nicke en serie för mig som vi fastnade för och efter den var det för sent att både ringa och bli uppringd. Jag försöker igen nu tror jag...


You are beautiful, damn it!

Kommentarer
Postat av: smultris

meeeen, vad e det här????
Är det en taxiii???

PUSS

Postat av: Cicci

Ja inga isbjörnar denna gång iallafall :P

2008-03-06 @ 23:39:54
Postat av: mumin

drömmar är som de är. och bättre blir de inte av sin hemmiljö;P.

2008-03-07 @ 09:23:14
Postat av: johanni

Möss=Du besitter all den styrkadu behöver
Katt= Älska dig själv och sätt dig själv främst. Utan rädslor är du fri att njuta allt som livet ger dig.
Änger= lev i nuet och lär av dina erfarenheter

Djurens språk av solöga

2008-03-07 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback