Sötnos där ;)

Haha ja hurrni... jag fick lust att leta egenom de bilderna jag tog innan jag visste att photoshop existerade och fixa till dom lite. Hittade då den här bilden från när jag var ute på militärfältet på Fårösund och hoppade fallskärm med min äldste bror (i bakgrunden) som just då utbildade sig till fallskärmsinstruktör. Fan vilken liten diva man var

En massa andra härliga bilder innan hoppet ville jag också slänga upp men där blev det knepigt. Det pågår nämligen en liten bildtvist för tillfället där det inte längre handlar om vilka regler som gäller (där verkar båda parter numera ha koll på vad som gäller ) utan snarare en fråga om respekt och hänsyn eller snarare bristande respekt och hänsyn.
Ja... sånt är ju svårt eftersom att det inte finns rätt och fel och det kan variera helt från person till person och olika relationer, tidigare händerser, omständigheter osv
Men! Sen kom jag på en strålande kompromiss, om jag får säga det själv, som ni antagligen kan lista ut ifall ni förstorar miniatyrerna. Ingen behöver känna sig uthängd och jag behöver inte censurera 6 år av mitt liv. Alla nöjda och glada :D

... jag kanske borde klippa håret kort igen...

image667
image668

Kommentarer
Postat av: smultris

la ghost... Najs censur... typ :)

men visst, detta är ju en sorts kompromiss, respekt från din sida att ta bort den som inte vill synas men ändå kunna lägga upp foton som betyder något för dig... Minnen borde inte behöva suddas ut bara för att man inte längre är vad man var då...

Jag skulle aldrig kräva av mina gamla bästisar att dom tog bort fina bilder osv på mig, tvärtom visar det på respekt att dom
fortfarande tänker på mig med varma tankar.

Jag och Aleks umgås inte längre men om hon la upp bilder på mig skulle det bara vara fint för då vet jag att jag betydde något för henne... trots att det var jag som sa upp den tajta vänskapen med henne pga hennes vänskapskrets... Ja du hajjar, fy fan vad jag babblar... :D

Nu ska jag bädda åt Elvis, han kom nyss hem.

PUSS

Postat av: sallad

:D Vi är la fina människor med fina tankar .. la..lalala dö

2008-03-26 @ 22:05:49
Postat av: smultris

fuck yeah :D

2008-03-26 @ 22:06:22
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback