Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.

För engångs skull så gick jag och la mig i god tid pga tre lyckliga omständigheter.
1# Jag jobbar idag och ville vara pigg och kry
2# När jag kommer hem från jobbet har tre av mina närmaste brutit sig in i lägenheten med extranyckeln. Förhoppningsvis så står de och lagar middag åt mig. De stannar tills imorgon.
3# Datorn var ockuperad


Därför gott folk, hör och häpna, somnade jag ganska precis 23:00






00:25

*piiiiiiiip *vibb* piiiiiiiip *vibb* piiiiiiip *vibb**

Jag vaknar och sträcker mig efter telefonen.

"Hola! Soy bastante
despierto. Men önskar
dig que duermas y que
suenes bonito :) "

Min törnrosahjärna orkade inte ens översätta utan jag somnade om sekunden efteråt






00:27

*piiiiiiiip *vibb* piiiiiiiip *vibb* piiiiiiip *vibb**

Jamen det var väl då självaste faan!

"Hola! Soy bastante
despierto. Men önskar
dig que duermas y que
suenes bonito :) "


Denna gången tog jag mig tiden att översätta till
Hej! Jag är ganska packad (hoppas jag, annars får han stryk). Men önskar dig att drömma och sova gott :)
bara för att kolla ifall det fanns en jävligt bra anledning till att någon skickar två likadana spanska sms till mig mitt i natten. Hanna var inte död, Markus låg inte medvetslös i Madrid och Lola och Farin hade inte fastnat i en piñata så jag föll snabbt in i koma igen.






00:30

*piiiiiiiip *vibb* piiiiiiiip *vibb* piiiiiiip *vibb**

"Haha.. Förlåt.
Lyckades skicka lite till
fel person. Hoppas jag
inte väckte dig igen :- o"




Och inte fick jag sova ut efter Världspoesins dag för dig heller ditt våp!

Tobbe; en natt när du minst anar det ska jag spela säckpipa utanför ditt fönster och tro mig, jag kan inte spela säckpipa. Vänta och bäva!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

hahaha... förlåt! För att undvika stryk säger jag att jag var ganska packad och att min mobil inte alltid lyder.
Men egentligen, sammanlagt var det bara fem minuter du blev störd. Kunde du somna om sen igen?

Postat av: smultris

*ASG*

Vilka jäkla alkolister du hänger med, själv varken dricker jag sprit eller umgås med dessa människor :D

2008-03-24 @ 12:11:39
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Bimbo Boy

Tack för kommentaren! :D Fortsätt gärna läsa min blogg.

2008-03-24 @ 14:14:20
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: sallad

Skämtar du? Jag var livlös sekunden efteråt.

Sådan mor sådan dotter Morsan ;)

2008-03-25 @ 13:35:28
Postat av: Johannes

Vart fan tog du vägen i fredags!? :P

2008-03-25 @ 14:40:25
URL: http://johannesholmgren.wordpress.com
Postat av: sallad

Min bror hämtade hem mig, remember?
Vi kokade te och såg på film till halv 5 och vid 12snåret nästa morgon drog vi och åt brunch på Sirap med Popeno och Calle
:D asmysigt

2008-03-25 @ 14:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback