The girl i superfreaked!

Fan jag har HELT glömt bort! Klippet är ... ja,höjdpunkten i Little miss Sunshine så har du inte redan sett den, spar dig tills efteråt. Filmen handlar om en.. väldigt speciell familj. En mamma som är ganska normal, en pappa som tycker att världen kan delas in i vinnare och förlorare (och vill självklart tillhöra den senare kategorin), en pervers farfar, en tonårsson som slutat prata som en protest kan man kanske säga, en homosexuell morbror som precis försökt ta livet av sig och en lillasyster som vill vinna en skönhetstävling för småtjejer. Klippet jag har nedan är hennes bidrag till showen då flickorna, efter baddräkter och snurrande, så ska visa upp sina talanger.
Själva filmen handlar mestadels om resan dit då allting går så fel som det kan gå.

Helt jävla underbar är den iallafall, på sitt eget lilla vis



Kommentarer
Postat av: smultris

kom heeeeeeeeeeem , vi börjar om igeeeeeeeeeen :)

*sjunger falskt*

jag leker i studion, har du ätit klart ännu????

Kom hem, vill se bilder... synda synda..

Postat av: cicci

Hemma hemma! Jag har mat i öronen. Blidde de nå bra bilder då?

2008-03-16 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback