.




Man säger att det alltid kommer ikapp en tillslut
Herregud vad dum jag var som trodde att det bara skulle försvinna och att människan bara skulle slukas upp av jorden. Jag gick på den lösningen för den är enklast. För att jag är så förbannat feg.

Jag har varit så övertygad om att folk tycker att jag överdriver, att jag missuppfattat, att jag hittar på eller att jag delvis får skylla mig själv att jag börjat tro att det är så. Hey, står ord mot ord så är jag förlorad för vem skulle tro på mig om jag knappt tror på mig själv? Så nej, jag tänker inte utmana dig. Jag tänker inte ställa någon mot väggen. Jag tänker inte utnyttja någon hållhake och jag kommer inte ens behandla dig illa. Jag vill bara att du låter mig vara ifred. Det kostar inget.

Kommentarer
Postat av: Annelie

ooh säkert! är så himla bra! favoriten är ändå hello saferide- the quiz ;)

2008-05-28 @ 23:50:17
Postat av: Mumin

alltid här co. ring mig.

2008-05-29 @ 07:50:28
Postat av: Alfred

LUFT, Ok!!!!

jag har en ny tanke til vi kommer att dö samtidigt du och jag... ska berätta den när vi hörs nästa gång.

KRAMEN

2008-05-29 @ 11:36:15
Postat av: naturligt blond

pillipung har det hänt något?

2008-05-30 @ 00:48:37
Postat av: Annelie

Den låten är så läskigt bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback