We are family

Min käre bror misstänker att jag är glutenallergiker så nu ska jag försöka hålla mig ifrån mjöl ett tag för att se om jag mår bättre. Ni som har koll får hemskt gärna hjälpa mig - jag vet inte vad som innehåller mjöl och vad som inte gör det. Vilda gissningar från min sida slutar oftast i katastrof. Eller i mjöl

Nu ska vi snart iväg till familjen Bäckström/Fondberg för att fira vår farmor. Världens vackraste farmor, såhär ser hon ut:

image770

Hon har läskigt bra musiköra och elakt ärliga recensioner. "Skulle verkligen alten längst bak låta sådär?"
Jag skriver om min och Jennys lilla äventyr i Örebro när jag fått bilderna.

eeeerhm... JO! Syskon är bra att ha. För några dagar sen skulle jag ta hand om min lillasyster, Lovisa, men det slutade med att hon tog hand om mig. Först pyntade hon mitt bad genom att lägga i sig själv, sen torkade hon badrumsgolvet medan jag latade mig och tillsist så lagade hon middag. Köttbullar blev det.

image777image774

Syskon.
Bland det bästa som kan hända en.

Kommentarer
Postat av: smultris

jomen det var nåt liknande jag sa igår... om vad mjöl förstör... pasta, bröd osv... jag mår som sagt grymt mycket bättre och har en otroligt mycket MINDRE svullen mage av att inte äta allt detta mjöl... jag tror fan inte det är nyttigt för någon att äta för mycket glutenmat, då tarmarna får jobba av tusan med all deg som bara samlas på hög och av det som utsöndras...

Så, Jenny har talat :)

är man undersköterska så är man *blink*

2008-05-10 @ 21:02:28
Postat av: mumin

driftig liten tös.

2008-05-10 @ 21:41:22
Postat av: Cicci

Världens finaste tös. Jag ska sätta henne i kloster

2008-05-12 @ 08:56:44
Postat av: Jonas H.

håller med, en otroligt härlig bild på en väldigt vacker farmor, kvinna...

2008-05-27 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback