Ah!:D

Ja, jag vet hur fjollig jag låter och att jag säkert både är diskriminerande, överlägsen och daltig men det ÄR SÅ FINT när killar håglar. Jag tycker att det är sjukt fint! Jag vill förminska både Betnér och Ismail och alltid ha dom med mig i min tjillevippen-väska. Ni som inte vet vad jag pratar om; ta det lugnt. Det klippet kommer säkert ligga på youtube inom 2 minuter.




[ Några dagar senare ]

Vad var det jag sa? Här är den! Om du är otålig kan du hoppa 4 minuter och 10 sekunder in i klippet
då Sorad får "tipset" att förklara sin kärlek till Magnus.


Kommentarer
Postat av: smultris

magnus ska bara BARA hångla med mig!!!

Postat av: Cicci

Nähä! Jag såg honom först!

2008-11-09 @ 22:39:48
Postat av: smultris

jasså så det gjorde du?



:P

2008-11-09 @ 23:51:47
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

yup:P Du får Charlie Hunnam, han serändå fjollig ut i hår

2008-11-10 @ 07:51:54
Postat av: smultris

jag gillar ju fjollor:D

2008-11-10 @ 23:21:02
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback