Fy fan vad ledsen jag blir

Jag har verkligen suttit och jobbat och jobbat på den där jävla presentationer och valt ut bilder och lagt i mappar och redigerat, lagt i ordning, fixat titlar, färger, musik och hela skiten. En flyttning kvar och sen var allt klart och WAOM, min Movie Maker ger upp och stänger ner skiten. Öppnar upp igen. Blankt

Blev tipsad och skickafilen.se för att i alla fall få råmaterialet till plugget. Får väl komma tidigare och göra klart allt helt enkelt! Men lyckas inte för jag lyckas inte lista ut hur man komprimerar allt till winrarfiler och mapparna tar den ju inte emot. Nää nä.

Lösning:
Jag tar med mig hela min jävla externa hårddisk (gissa om jag kommer slå in den i vadd och kuddar) och sticker så jävla tidigt som möjligt till plugget imorgon. Sista chansen att få det klart för nästa gång jag ser läraren är i januari då APU'n slutar.

Hmmm.. undrar vilken tid på morgonen koden börjar fungera....





Musik

Kommentarer
Postat av: smultris

det kommer gå jättebra... en nedgång tio uppåt...



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback